Ja hij is lekker bezig!Angelique schreef: Ohh, dus je vind ons een kudde schapen....het gaat goed Tom![]()
Wacht maar tot Lique haar honden los laat en ik mijn geheime poedel inzet.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ja hij is lekker bezig!Angelique schreef: Ohh, dus je vind ons een kudde schapen....het gaat goed Tom![]()
Het is een terrier he, als die eenmaal heeft besloten dat ie een hond niet moet dan komt dat niet meer goed hoor. En anders neem ik als backup gewoon een bal mee...TomsBorders schreef: @ pluk, dan moet je hem wel los laten buiten he en als ie door heeft dat het een teefje is wordt Kaya misschien minder snel opgegeten haha.

Volgens mij wel hoor. Je mag als Burger ook iemand staande houden.hannabelgje schreef: Dat kan het winkelpersoneel duur komen te staan zoiets. Die hebben nl niet het recht om iemand vast te houden en al helemaal niet met geweld......

Nee hoor, je mag niemand tegen zijn wil vasthouden.eelke schreef: Volgens mij wel hoor. Je mag als Burger ook iemand staande houden.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Burgerarresthannabelgje schreef: Nee hoor, je mag niemand tegen zijn wil vasthouden.
Echt wel hoor!hannabelgje schreef: Nee hoor, je mag niemand tegen zijn wil vasthouden.

Die juwelier die gewapende overvallers heeft neergeschoten is vrijgesproken, gepast geweldhannabelgje schreef: Ik heb in mijn jaren als winkelpersoneel altijd geleerd dat dat dus niet mag. En er zijn ook heel wat rechtzaken geweest de afgelopen jaren over dit soort acties. Je mag ook een inbreker in je eigen huis niet neerschieten of wat dan ook om hem tegen te houden. Dat noemen ze eigen rechter spelen.
De baas is wellicht bang voor lange periodes van arbeidsongeschiktheid na het al dan niet succesvol "arresteren".hannabelgje schreef: Ik heb in mijn jaren als winkelpersoneel altijd geleerd dat dat dus niet mag. En er zijn ook heel wat rechtzaken geweest de afgelopen jaren over dit soort acties. Je mag ook een inbreker in je eigen huis niet neerschieten of wat dan ook om hem tegen te houden. Dat noemen ze eigen rechter spelen.