wie heeft er spiersupport staan en gebruikt het niet?
Moderator: Lizzy
wie heeft er spiersupport staan en gebruikt het niet?
Ik zou het dan graag overnemen om het te proberen bij Fjurdy.
Re: wie heeft er spiersupport staan en gebruikt het niet?
Spiersupport niet, ik heb nog wel een halve pot spieropbouw van Puur staan, mag je zo hebben... 
Je hebt een pb.
Ik heb het staan,maar gebruik het helaas wel zelf voor Twister.
Die is na een zware kuur prednison (in combinati met chemo) al z'n spieren kwijt. En ik moet zeggen,spiersupport doet hier echt wonderen! Heb het besteld via medpets.nl.
Die is na een zware kuur prednison (in combinati met chemo) al z'n spieren kwijt. En ik moet zeggen,spiersupport doet hier echt wonderen! Heb het besteld via medpets.nl.
Fijn dat het voor Twister werkt. Ik wilde het voor Fjurdy proberen voor zijn achterhand. Daar zit ook nog maar weinig bespiering.
Ik ben er toevallig gisteren mee begonnen en besteld bij Medpets. Mijn hond krijgt de laatste tijd vaak last tijdens en na het sporten van d'r voorpoten. Of ze loopt mank of ze is stram. De volgende dag is het over. Ze wordt volgende maand pas 2 en ik dacht, ik ga dit maar eens proberen, voordat ik foto's laat maken....
Hopelijk werkt het voor Fjurdy ook!
-
sonnie1983
- 2-sterren

Ik weet niet welke sport je doet maar foto's maken vind ik altijd verstandig. zeker voor een hond waar veel mee gesport word.winni schreef: Ik ben er toevallig gisteren mee begonnen en besteld bij Medpets. Mijn hond krijgt de laatste tijd vaak last tijdens en na het sporten van d'r voorpoten. Of ze loopt mank of ze is stram. De volgende dag is het over. Ze wordt volgende maand pas 2 en ik dacht, ik ga dit maar eens proberen, voordat ik foto's laat maken....
Heb het hier ook laten doen (KNPV beoefenen wij) om zeker te weten dat alles in orde is ivm de belasting die je vraagt van ze.
Ja daar heb je waarschijnlijk gelijk in. Ik zal binnenkort foto's laten maken