ik zit nu echt met de handen in het haar.....
Heb alles geprobeerd, blikje tonijn erdoor, blikje sardines erdoor, rauwe CB, gekookte CB, geen CB maar farmfood (heeft hij altijd goed gegeten), rauw eitje, tafelrestjes, brood met leverworst. maar loebas wil
niets. Gisteren heeft hij een kleine portie frolic gegeten (excusez le mot) ik was allang blij dat hij wat binnenkreeg.
Op dit moment kan het me geen ruk meer schelen of het gezond is of niet, als die hond maar gaat eten. Hij is echt graadjemager geworden (je ziet het niet door zijn vacht maar ik voel het wel degelijk), eerdaags gaat die hond echt van zijn stokje!!
Weet je wat ik nou echt niet snap he? Die hond is vrolijk, buiten wil hij nog donderjagen, hij heeft goede ontlasting (ik vraag me in hemelsnaam af waarom en waarvan), hij is niet misselijk, ik heb zijn hele bek nagekeken of er niets met zijn gebit is maar ik kan niets, maar dan ook niets vinden. Het lijkt wel desinteresse, alles wat je hem voorzet intereseert hem niets. Helemaal niets, Hij ruikt er nog niet eens aan.
Vanmiddag gaat paul blikvoer ophalen, hij zal ook wel denken je kunt me de boom in met je gezond dit-en-dat. Ik ga Loebas (als hij het tenminste eet) er wel probiotica bij geven. Verder maar hopen dat hij het eet, anders maak ik een afspraak met Tannetje. Loebas is altijd een slechte eter geweest maar dit lijkt wel anorexia ofzo. Dit kan toch niet normaal meer zijn? Ik ben ook nog eens als de dood dat hij een maag torsie ofzo krijgt.....
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen