Lizzy schreef:
Ik vrees dat niemand weet wat wijsheid is Jessica. Er is 1 mager scharminkel onderzoekje geweest waarbij men zegt dat de schildklierwerking van de hond die BARF eet en vooral veel nekken en strotten krijgt beinvloed wordt. We weten niet of het waar is, we weten niet wat er gebeurd, we weten niet bij hoeveel nekken dat is, niks nada. We kunnen er dus alleen een beetje naar schatten en zeggen "geef niet teveel", maar geldt dat ook nog voor een hond die in de herfst van haar leven is? Ik zou zeggen: als Sammy ervan geniet: geniet! Let wel op de ontlasting, nekken kunnen erg harde ontlasting veroorzaken.
Geef ze alleen niet vaker dan 2 keer per week aan Jillz, gewoon voor de veiligheid.
Ja zie je, zoiets kon ik me inderdaad herinneren, maar wat je aangeeft, Sammy zit in de herfst van haar leven.
En ze kan enorm genieten van haar BARF maaltijden, dat was in de eerste plaats ook waarom ik ben gaan malen en niet over op KVV ben gegaan. Dat en ik wil graag zien wat ik voer
Maar dan houdt ik gewoon max 3 keer per week aan, Jillz inderdaad niet meer dan 2 keer, en dan gewoon de rest malen.
En misschien ga ik ook even kijken of ik nog wat klein knaag werk voor haar vindt. Maar dan moet ik ook over mijn angst heen. Doordat ze niet goed kauwt en bijna geen kiezen heeft vindt ik het ook wel een beetje eng geworden, zeker nadat ze 2 x bijna gestikt is hierdoor
Maar met de nekken durf ik het aan, en ze geniet er over duidelijk van!!!!!!