Even voorstellen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Even voorstellen
Hoi iedereen,
Ik ben Fleur en woon in de regio bollenstreek in Zuid holland. Ik heb 2 honden (Louisiana Catahoula Leopard Dogs) en ik voer ze beide vanaf pup al vlees. Ze zijn nu bijna 2 en 11maanden oud, sinds kort zijn we ook begonnen met het drogen van vlees in een voedseldrogertje vanwege de voedsel allergie van de oudste.
Groetjes
Ik ben Fleur en woon in de regio bollenstreek in Zuid holland. Ik heb 2 honden (Louisiana Catahoula Leopard Dogs) en ik voer ze beide vanaf pup al vlees. Ze zijn nu bijna 2 en 11maanden oud, sinds kort zijn we ook begonnen met het drogen van vlees in een voedseldrogertje vanwege de voedsel allergie van de oudste.
Groetjes
-
Shanti en co
- 5-sterren

Re: Even voorstellen
Welkom hier! 
Welkom hier en veel leesplezier. 
welkom op barfplaats 
Welkom Fleur
ik heb even gegoogeld op het ras, dat verbaast je vast niet 
Hahah nee dat verbaast mij niets. Het is ook niet iets wat je dagelijks tegen komt. 
- Charlie Angel
- Moderator
Welkom hier op Barfplaats Fleur!
Welkom! Ik ben wel benieuwd naar foto's van je kanjers 
Dit zijn mijn boefjes
Fay

Fudge

Fay

Fudge

Welkom op Barfplaats 
Wat een mooie honden Fleur!
Wat een mooie honden Fleur!
Welkom hier!
Je ziet ze niet vaak in deze kleur of wel? Prachtige honden hoor! Vind het een prachtig ras om te zien

Je ziet ze niet vaak in deze kleur of wel? Prachtige honden hoor! Vind het een prachtig ras om te zien
Welkom 
De kleur van Fudge komt wel redelijk veel voor maar die van Fay is de eerste in NL. Kende je het ras al?Hylos schreef: Welkom hier!
Je ziet ze niet vaak in deze kleur of wel? Prachtige honden hoor! Vind het een prachtig ras om te zien![]()
![]()