Sam leesblind/ foto
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Sam leesblind/ foto
Sam luistert redelijk, maar lezen, ho maar... 

- Angelique
- 5-sterren

Re: Sam leesblind/ foto
Die hond durft tenminste buiten de lijntjes te denken. Ik bedoel...wie bedenkt het om "zit" op een bed te zetten.... 
waarschijnlijk familie van degene die de losloopstroken langs een 60 km weg bedenkt
- Angelique
- 5-sterren

Een hele familie vol hondehatersrosmin schreef:
waarschijnlijk familie van degene die de losloopstroken langs een 60 km weg bedenkt
kan altijd erger, hier een losloopgebied, parallel aan de afslag van de A2. Er zit geen 3 meter gras tussen..rosmin schreef:
-
Lil
Nog erger: toen ik gisteren daar langs reed, liep er daadwerkelijk een hond los op die strook.nova schreef: kan altijd erger, hier een losloopgebied, parallel aan de afslag van de A2. Er zit geen 3 meter gras tussen..![]()
![]()
Heeft zelfs (indirect) ongeluk veroorzaakt, 2 mensen naar zkh (reden op de wagen van wegverkeer die geparkeerd stond om die herdershond te vangen)Lil schreef: Nog erger: toen ik gisteren daar langs reed, liep er daadwerkelijk een hond los op die strook.![]()
Maar misschien dat Sam oost-indisch leesblind is en het gewoon niet wil lezen ;-)