het is een duits filpmje , als je comments op vertalen zet zie je dat de mensen deze man niet acht vriendelijk zullen behandelen mochten ze hem tegen komen
Nu zie ik het, ik heb heel snel naar de commentaren gescrold. Het gaat om een Duitse man en de pagina is Spaans. Volgens mij willen ze dat die man aangepakt wordt.
Hope schreef:
Helaas zijn er nog ergere dingen.
Korte samenvatting: man heeft hond bij nekvel in de lucht en geeft hem een pak slaag tegen zijn kop omdat er 3 ml plas op de grond ligt. Na het pak slaag gooit hij het arme dier op de grond.
Ik keek niet omdat ik het juist niet wilde weten.. trek dit soort dingen erg slecht
Fucking psychopaat!! Als ik die is tegen kom leeft hij niet lang... Of wel om gemarteld te worden
Jeeetje wat bestaan er enge mensen met flinke hersen beschadiging!
Joaquin schreef:
Ik keek niet omdat ik het juist niet wilde weten.. trek dit soort dingen erg slecht
+1
Heb onlangs op FB ook weer opruiming gehouden onder "vrienden" die dit soort ongein delen. Ik snap er echt het nut niet van, behalve dan mensen over de kling jagen. Wat moet je ermee dat er ergens in duitsland iemand een hond mishandeld?
Ja beelden op je netvlies krijgen die er niet meer vanaf gaan.
Ieder zijn meug blijkbaar.