aardappelzetmeel
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
aardappelzetmeel
Waar koop je een hele grote hoeveelheid (kilo) aardappelzetmeel? Dit in verband met een proefje bij mijn zoontje op school.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Re: aardappelzetmeel
Ik zou ook niet te moeilijk doen, en gewoon 5 pakjes Honig in de supermarkt halen. 
Als het niet anders kan, moeten we inderdaad maar voor een royale hoeveelheid pakjes gaan. Niemand een idee waar je zoiets haalt?

Groothandel
Iets waar ik zonder pasje naar toe kan?Skyline schreef: Groothandel
1 minuut googlen, eerste hit na iglo.be: http://www.vehgroshop.nl/catalogsearch/ ... dappelmeelSher schreef: Iets waar ik zonder pasje naar toe kan?
-
Michelle Vrolijk
- 4-sterren

- Contacteer:
Ben ik nu de enige die zich afvraagt wat voor proefje dit gaat worden? 
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Nee, hier nog één!!Ben ik nu de enige die zich afvraagt wat voor proefje dit gaat worden?
De Makro hier heeft dat denk ik wel maar daar heb je inderdaad een pasje voor nodig.
Ken je niet iemand met een pasje? Deze kan jou machtigen zodat je toch binnen kan komen.
Mocht je hier in de buurt wonen, mag je best even de mijne lenen.
Ken je niet iemand met een pasje? Deze kan jou machtigen zodat je toch binnen kan komen.
Mocht je hier in de buurt wonen, mag je best even de mijne lenen.
het is vast explosiefMichelle Vrolijk schreef: Ben ik nu de enige die zich afvraagt wat voor proefje dit gaat worden?![]()
Sligro kan je ook dag pas aanvragen
Deden ze hier nooit zo moeilijk over tenminste
-
Lil
De twee filialen die ik ken vragen je id als je dagpas vraagt (ik ben goed in vergeten van pasjes).Skyline schreef: Sligro kan je ook dag pas aanvragen
Maar aardappel zetmeel is gewoon in de supermarkt te krijgen. Waarom moeilijk doen met groothandel passen ed.
- Angelique
- 5-sterren

Nadia schreef: Maar aardappel zetmeel is gewoon in de supermarkt te krijgen. Waarom moeilijk doen met groothandel passen ed.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan