de hele familie:

pa met zijn kinderen:

pa met zijn kleinkinderen:

mijn oudste broer met zijn gezin:

mijn jongste broer met zijn gezin:

sereniteit:

het enige stelletje in de familie.........:

en waar het allemaal om draaide........:

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

moeten we maar even bekijken. Zou voor het doel waarvoor ik ze alsnog wil gebruiken wel zo leuk zijn misschiende Meiden schreef: De familie staat leuk op de foto`s Dian, zijn dit de bewerkte?
En wil je nog een keer tussen de blommen straks haha !!

Als dat het geval was hadden ze onderbelicht moeten zijn. De tijdskeuze was wel goed, met dit weer zou je overdag helemaal knikkerharde belichting hebben. Maar goed, beetje aan de schuifjes trekken en dan komt het vast wel goed.Dian schreef: moeten we maar even bekijken. Zou voor het doel waarvoor ik ze alsnog wil gebruiken wel zo leuk zijn misschien
De fotograaf geeft zijn site door met het fotoalbum van ons. In hoeverre ze al bewerkt zijn weet ik niet, maar hij mag nog wel hier en daar aan de gang. Met name de foto's van de gezinnen van mijn broers zijn overbelicht en ook die van mijn vader met zijn kleinkinderen. Ik ben daar een hele zeikerd in en neem ook niet snel genoegen met een mindere kwaliteit foto........ er kan zoveel tegenwoordig. Dit zat er wel een beetje in. Het was al ongeveer half 7 voor we begonnen met foto's maken en dat is voor foto's wel vrij laat, ook al heb je een hele lichtgevoelige lens.......... Maar ik vind het sowieso een prestatie dat iedereen "normaal" op de foto staat bij het familieportret........ 18 koppies die redelijk moeten kijken.........![]()