Normaal screen ik echt heel de huiskamer voor ik vertrek, juist om dit soort toestanden te voorkomen. Zie ik het een keer over het hoofd en meteen bal
Update:Nou, onze team terror, the black edition, poepte vandaag een drol met knopjes
Moderator: Lizzy

Fijn hee.....AnoukFrodo schreef: Zonet kwam ik thuis na uurtje weg geweest te zijn, om daar twee gemolesteerde afstandsbedieningen te vinden, absoluut niet compleet, oftewel Frodo heeft stukjes/stukke plastic binnen. Direct contact gezocht met dierenarts. Deze adviseert watten met natte brokken (m'n neus) te eten te geven om zo scherp plastic te verpakken en veilig richting uitgang te begeleiden. Wat zouden jullie gebruiken hiervoor?
Normaal screen ik echt heel de huiskamer voor ik vertrek, juist om dit soort toestanden te voorkomen. Zie ik het een keer over het hoofd en meteen bal

Ah ja, sommige dierenartsen moet je gewoon lekker laten lullen.AnoukFrodo schreef: Dank voor jullie snelle reacties. Ik had pens ook aan dierenarts geopperd. Deze had er werkelijk nog nooit van gehoord en vond het maar een idioot idee geloof ik.
Ik heb pens in de vriezer liggen, deze moet ik dan wel snel ontdooien (bak heet water au bain marie?)
Nu had Frodo vlak voor ik weg ging gegeten, flinke maaltijd van parelhoenkarkas, rundvlees en long. Zou dit ook al helpen bij het veilig transporteren van het plastic naar de uitgang?
Ik verdiep me nog even in de link over wattenbolletjes

Waarom bijna?AnoukFrodo schreef: nou die watten met yoghurt gingen er in als plastic, eh....koek. Maar ik krijg hier dus wel een sik van. Ik zou bijna de bench weer terug invoeren....

+1 honden die enge dingen eten gaan hier echt in een bench.Lizzy schreef: Waarom bijna?