Op zoek naar een boek
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- AnoukFrodo
- 3-sterren

Op zoek naar een boek
Dag luitjes, welk boek kunnen jullie mij aanraden als het gaat om het gedrag van de hond en de opvoeding?
Re: Op zoek naar een boek
Ik ben niet zo'n boekenlezer, maar heb ooit boekjes van Turid Rugaas gelezen. Die vind ik een echter aanrader!
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Turid Rugaas is inderdaad geweldig, boekjes zijn wel prijzig maar misschien kun je ze ook in de bieb lenen.
Ik heb 2 boeken van Martine Burgers en Sam Turner, Een hondenlevenlang fysiek en mentaal in balans, Elke pup een goede start en Je puber goed op pad.
Heb ze verslonden, leest heerlijk weg, erg prettig geschreven.
Ik heb er nog wel een aantal, maar die heb ik zo niet voorhanden, bovenstaande springen er echt uit en liggen in de kast zodat ik ze zo kan pakken.
Ik heb 2 boeken van Martine Burgers en Sam Turner, Een hondenlevenlang fysiek en mentaal in balans, Elke pup een goede start en Je puber goed op pad.
Heb ze verslonden, leest heerlijk weg, erg prettig geschreven.
Ik heb er nog wel een aantal, maar die heb ik zo niet voorhanden, bovenstaande springen er echt uit en liggen in de kast zodat ik ze zo kan pakken.
-
TomsBorders
- 5-sterren

John Bradshaw - In Defence of Dogs
Turid Rugaas Calming Signals in Dogs
Karen Pryor - Don't shoot the dog
Jean Donaldson - The Culture Clash
Karen Pryor - Don't shoot the dog
Jean Donaldson - The Culture Clash
Voor opvoeding/training: Superhonden van Jane Kilion
-
TomsBorders
- 5-sterren

is dat de nederlandse versie van When Pigs Fly? zo ja dan heb ik hem al
InderdaadTomsBorders schreef: is dat de nederlandse versie van When Pigs Fly? zo ja dan heb ik hem al
Naar de boeken van Sam Turner ben ik ook erg benieuwd. Bij een pup zou ik die kopen denk ik.
Turid Rugaas heb ik ook, maar vind ik niet voldoende als basisboek, wel als verdieping.
De taal van je hond - Stanley Coren
Boek van een paar honderd pagina's. Staan zeker 50 bladzijdes in over wat de verschillende standen van staarten en gapen/blaffen/standen van voeten/ect.. betekenen.
Ik heb deze al uitgelezen en af en toe kijk ik er weer even in. Een goed boek die voorlopig nog even tussen de andere boeken blijft staan
.
Boek van een paar honderd pagina's. Staan zeker 50 bladzijdes in over wat de verschillende standen van staarten en gapen/blaffen/standen van voeten/ect.. betekenen.
Ik heb deze al uitgelezen en af en toe kijk ik er weer even in. Een goed boek die voorlopig nog even tussen de andere boeken blijft staan
-
BusKay
Is ook een filmpie van....TomsBorders schreef:
- AnoukFrodo
- 3-sterren

Dank voor de tips allemaal