Kalkoendrumsticks
Moderator: Lizzy
Kalkoendrumsticks
Kun je die geven aan een hond die al wel wat jaartjes hazenschouders, kipkarbonade, -vleugels, konijnenkoppen, -karkassen, etc gewend is?
Re: Kalkoendrumsticks
Ja, IK vind het niks. Ik vind het zo scherp als de hel, kalkoenbot.
Dan bestel ik t niet... dan neem ik wat anders. Thanks!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hier ook geen fan van kalkoenbot. Ik vind het te hard. Kom er ook niet doorheen met een snoeischaar.
Daarom twijfelde ik ook... dacht al een keer ergens zoiets gelezen te hebben maar kon t nergens meer vinden...
Nou ik koop wel eens kalkoenkarbonades voor onszelf, haal soms wel soms niet het bot eruit voor ze de oven ingaan, maar dat is een behoorlijk groot en hard bot, totaal niet vergelijkbaar met dat van een kipkarbonade of een hazenbout. Bij de kalkoendrumstick zal dat niet anders wezen. 
Nee ik ben absoluut geen fan van kalkoen , het bot is zo scherp als een naald
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Is dat het bovenste gedeelte van de poot? Heel dik bevleesd? Ik geef dat wel aan mijn honden, tot nu toe geen problemen mee gehad, prima verteerd...
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Is dat het bovenste gedeelte van de poot? Heel dik bevleesd? Ik geef dat wel aan mijn honden, tot nu toe geen problemen mee gehad, prima verteerd...
Re: RE: Re: Kalkoendrumsticks
Ja...Annemarie Rijnveld schreef:Is dat het bovenste gedeelte van de poot? Heel dik bevleesd? Ik geef dat wel aan mijn honden, tot nu toe geen problemen mee gehad, prima verteerd...
Annemarie Rijnveld schreef:Is dat het bovenste gedeelte van de poot? Heel dik bevleesd? Ik geef dat wel aan mijn honden, tot nu toe geen problemen mee gehad, prima verteerd...
malinois. schreef: Ja...
Het bovenste deel is niet de drumstick maar de dij. Het onderste deel is de drumstick. Net als bij de kip.
Sorry je hebt gelijk. Kon aan beiden komen maar heb de kip versie nu genomen.
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

OK, ik geef het bovenste gedeelte, de dij...vandaag weer gegeven en Ale had wat botsplinters laten liggen...ik heb ze goed bekeken en bevoeld, maar kan ze echt niet scherp vinden...kalkoenvleugel heb ik inderdaad andere ervaringen mee, de botsplinters zijn vlijmscherp...