van de week bloed geprikt en gisteren bleek dat naast een geirriteerde maag waar hij maagbeschermers voor krijgt( 3x daags Zitac) ook een alvleesklierontsteking heeft
hij heeft dus nu ook een pijnstiller erbij(Tramadol 100 mg 2x daags)
wie heeft hier ook eens mee te maken gehad? hoe lang duurde het herstel? en werkten de medicijn goed? en na het herstel waren er toen nog medicijnen nodig? geef je je hond nog andere ondersteuning?
van wat ik allemaal lees kan het herstel soms lang duren en een hond altijd gevoelig blijven voor vet dus een dieet blijft dan noodzakelijk.
ik heb nu gelukkig wel magere KVV in de vriezer met wild dus deze dagen kom ik met die kvv en kip en kalkoenfilets wel door.
ook een vraagje over het geven van de pillen,dat deed ik normaal met een lepeltje pindakaas,maar dat zal te vet zijn nu. ik dacht om nu het te geven met wat 15+ smeerkaas,maar tja dat is weer zo zout. zonder smeer en plakmiddel gaat pillen geven bij Roef niet lukken,iemand ideeën?
want om nu 3x per dag de strijd aan te gaan met een tegenstribbelende hond de komende 4 weken