Klaar
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Klaar
Mijn hartjes-vingerafdruk-met-hondenpootje-tattoo. Rechts mijn moeder, links mijn vader en onderin het midden Eddies vingerafdruk. Zelf ontworpen en omgekeerd laten zetten. Ik ben er blij mee.
Is op mijn linkerbovenarm richting de borst gezet, dus de foto vertekent een beetje.
Is op mijn linkerbovenarm richting de borst gezet, dus de foto vertekent een beetje.
- Pauline
- 5-sterren

Re: Klaar
Ik wilde er echt één met een idee en voor mezelf, dus op zo'n plaats dat niet altijd iedereen het ziet.dinky89 schreef:Ziet er mooi en bescheiden uit![]()
En het verhaal/idee erachter is natuurlijk prachtig
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Die is mooi!
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Heel mooi!
- Charlie Angel
- Moderator
Heel erg mooi, zeker met het persoonlijke verhaal erbij.
- Pauline
- 5-sterren

Ja dat klopt Eelke, ik zal even zoeken hoe ik het begonnen ben.eelke schreef:Even voor mijn duidelijkheid, dat hartje is dus gemaakt van 3 verschillende vingerafdrukken? Wat mooi!
- Bijlagen
-
- definitieve tattoo.jpg (25.6 KiB) 3123 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Pauline op za 07 okt 2017, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pauline
- 5-sterren

En dan wil ik ook nog even mijn andere ontwerp showen.....
Foto zelf gemaakt, hart zelf gemaakt, vingerafdruk zelf gemaakt en de rest ook zelf gedaan. Je ziet zelfs de plekken op Eddies duim.... Dit wordt Eddies tattoo. Symbolisch voor het feit dat hij mij op handen draagt.
Voelt heel speciaal.....
Foto zelf gemaakt, hart zelf gemaakt, vingerafdruk zelf gemaakt en de rest ook zelf gedaan. Je ziet zelfs de plekken op Eddies duim.... Dit wordt Eddies tattoo. Symbolisch voor het feit dat hij mij op handen draagt.
- Pauline
- 5-sterren

3,2 cm hoog of zoiets.....
Het was nogal een dingetje want de vingerafdrukken van mijn ouders zijn genomen na hun sterven op een kaartje waar met gele lijnen de plek gemarkeerd is waar de afdruk zou moeten komen. En die kleur kreeg ik dus slecht weggefilterd en op het ontwerp komen die er nog dwars doorheen. Op een gegeven moment heb ik gedacht: Los laten dat het perfect moet worden, want dat kan niet en toen ging het "ineens" zoals ik het bedoeld had.
Het was nogal een dingetje want de vingerafdrukken van mijn ouders zijn genomen na hun sterven op een kaartje waar met gele lijnen de plek gemarkeerd is waar de afdruk zou moeten komen. En die kleur kreeg ik dus slecht weggefilterd en op het ontwerp komen die er nog dwars doorheen. Op een gegeven moment heb ik gedacht: Los laten dat het perfect moet worden, want dat kan niet en toen ging het "ineens" zoals ik het bedoeld had.
Oh echt PRACHTIG Pauline
!!!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Mooi!! Leuk idee, met die vingerafdrukken.Pauline schreef:Ik wilde er echt één met een idee en voor mezelf, dus op zo'n plaats dat niet altijd iedereen het ziet.
En ik zeg altijd al, de mooiste tatoeages zijn degene die niet zichtbaar zijn