Rodi is natuurlijk géén Carnibest
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Rodi is natuurlijk géén Carnibest
Ik moest ff een noodgreep doen vandaag omdat ik nog maar 1 rol carnibest heb (morgen komt de nieuwe lading) en dus ik dacht: kom laat ik eens lamshart van rodi meenemen...is ook fijngemalen enzo. Nou mooi dat ze dat niet blieven dus
Ze liepen allemaal demonstratief weg van hun bakje. En de honden liepen er allemaal als hongerige wolven omheen, terwijl die net gegeten hadden. Dus heb ik de schijven maar aan de honden gegeven. Ik geloof dat we vrienden voor het leven zijn nu
maar of de katten nog van me houden..... 
Re:Rodi is natuurlijk géén Carnibest
Die katten hebben denk ik even geen hoge pet van je op, je hebt veel credit verspeeld

-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Tja, 't blijven mutsen natuurlijk, die katten. Ze houden je graag scherp
af en toe een onverwachte move en de mensen zijn weer bij de les

Hier zijn de katten gek op lamshart 
De hond ook trouwens
Mijn vriezer is nu nokkie vol met cb,nu maar hopen dat ze het lusten,ach anders heb ik de klikohond (Spetter)nog
De hond ook trouwens
Mijn vriezer is nu nokkie vol met cb,nu maar hopen dat ze het lusten,ach anders heb ik de klikohond (Spetter)nog
Nou zeg dat wel!! wow het paste nog maar net an in de vriezer. De tas met extraatjes (bot etc) heb ik in de vriezer onder mijn koelkast moeten stoppen. En ik had nog 10 kilo natuurvoer voor iemand anders meegenomen dus die snel opgebeld dat ze dat als de sodemieter moest ophalen 
Was alles nog een beetje bevroren toen jullie thuiskwamen, mam?
Was alles nog een beetje bevroren toen jullie thuiskwamen, mam?
het was nog harstikke bevroren Debora 
Gelukkig wel
Gelukkig wel