Kopvlees voor barf of snack?
Moderator: Lizzy
- Ingrid (shadow)
- 4-sterren

Kopvlees voor barf of snack?
Ik Barf al jaren met onze honden
maar ik kan nu geregeld aan kopvlees komen
Omdat ik ook vaak hondensnacks droog wilde ik het malen en daar snacks van maken
Mijn man was van mening het ook evt in hun barfmenu te gebruiken
Ik heb nu gewoon rundvlees met barfen ,Maar ik meen ergens te hebben gelezen dat kopvlees geen goed barfvlees is
Hebben jullie hier een antwoord op anders gebruik ik het voor te drogen als snack
maar ik kan nu geregeld aan kopvlees komen
Omdat ik ook vaak hondensnacks droog wilde ik het malen en daar snacks van maken
Mijn man was van mening het ook evt in hun barfmenu te gebruiken
Ik heb nu gewoon rundvlees met barfen ,Maar ik meen ergens te hebben gelezen dat kopvlees geen goed barfvlees is
Hebben jullie hier een antwoord op anders gebruik ik het voor te drogen als snack
Re: Kopvlees voor barf of snack?
Het hangt helemaal af van de kwaliteit van het kopvlees. Ik heb kopvlees......... Sommige stukken denk ik "mwah" maar ik heb regelmatig stukken: dat is net biefstuk. Daar valt of staat het dus mee.
- Ingrid (shadow)
- 4-sterren

Oke ik krijg het van het slachthuis waar ik ook de spullen voor de snacks haal
dus dat is op dat moment kijken of er grotere stukken van kwaliteit bij zijn ik voor het barf kan gebruiken
maar als de andere stukken minder zijn gebruik ik het ook niet voor de snacks haha
Ik meende dat het was omdat er ergens een hoger gehalte van iets in zat of zoiets
dus dat is op dat moment kijken of er grotere stukken van kwaliteit bij zijn ik voor het barf kan gebruiken
maar als de andere stukken minder zijn gebruik ik het ook niet voor de snacks haha
Ik meende dat het was omdat er ergens een hoger gehalte van iets in zat of zoiets
Laatst gewijzigd door Ingrid (shadow) op vr 26 jan 2018, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Het enigste is dat het minder voedingsstoffen bevat, als het echt kopvlees-bagger is.Ingrid (shadow) schreef:Oke ik krijg het van het slachthuis waar ik ook de spullen voor de snacks haal
dus dat is op dat moment kijken dat de grotere stukken van kwaliteit ik voor het barf kan gebruiken
- Ingrid (shadow)
- 4-sterren

oke heel duidelijk dank je wel dan ga ik er denk ik snacks van maken
thanks voor het snelle antwoord
thanks voor het snelle antwoord
- pearlsofpassion
- Moderator
Soms zitten er nog wangen oid in, dat zou ik wel als spier geven. De zogenaamde lippen enkel als snack.
En nog viezere zaken gewoon niet....
En nog viezere zaken gewoon niet....
- Ingrid (shadow)
- 4-sterren

Dank je wel