Boontje heeft ook een nieuw tuig
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Boontje heeft ook een nieuw tuig
Voor Bono is het een blauw tuig geworden.
Bij Bono kan ik redelijk een foto van de zijkant maken. Die is het overgrote deel van zijn vacht kwijt.
Bij Bono kan ik redelijk een foto van de zijkant maken. Die is het overgrote deel van zijn vacht kwijt.
Re: Boontje heeft ook een nieuw tuig
Zit hem ook echt prachtig!
(ik kan wel merken dat ik geen "vacht mens" ben want ik vind dat hij een prachtige overvloedige vacht heeft
).
(ik kan wel merken dat ik geen "vacht mens" ben want ik vind dat hij een prachtige overvloedige vacht heeft
Mooi zeg! De kleur staat hem ook goed!
Zo was hij in oktober. Nu geen ondervacht meer en heel veel afgebroken. Door het gekrab en medicijnenLizzy schreef: wo 11 mar 2020, 13:06 Zit hem ook echt prachtig!
(ik kan wel merken dat ik geen "vacht mens" ben want ik vind dat hij een prachtige overvloedige vacht heeft![]()
).
Mooi tuigje! Staat hem goed.
Moet eens kijken of ze die ook in XXXL of zo hebben, en dan onthouden
Fozzy's vacht is nu ook nog steeds niet wat het zijn moet, noemen hem meneer schaamhaar
Maar durf te wedden dat jij dat nog veel vacht zult vinden.
Fozzy's vachtherstel duurt dus inmiddels ook al een half jaar!
Hahaha, nee het ziet er toch echt een beetje dof en futloos en ielig uit hoor.Lizzy schreef: wo 11 mar 2020, 13:06 Zit hem ook echt prachtig!
(ik kan wel merken dat ik geen "vacht mens" ben want ik vind dat hij een prachtige overvloedige vacht heeft![]()
).
Fozzy's vacht is nu ook nog steeds niet wat het zijn moet, noemen hem meneer schaamhaar
Het is idd droog futloos en ielig. Net zo'n geplukte kip. Ben benieuwd of dit nog gaat herstellen. Zo niet dan knip ik hem kort. Eerst maar ff afwachten hoe het schildklierverhaal verder gaat.Kaio schreef:Mooi tuigje! Staat hem goed.
Hahaha, nee het ziet er toch echt een beetje dof en futloos en ielig uit hoor.
Fozzy's vacht is nu ook nog steeds niet wat het zijn moet, noemen hem meneer schaamhaarMaar durf te wedden dat jij dat nog veel vacht zult vinden.
XL: 80 - 106 cm is de grootste maatKaio schreef: wo 11 mar 2020, 16:08 Mooi tuigje! Staat hem goed.
zou nog echt net kunnen
Zijn die ringen van metaal of plastic?
Zijn van aluminium, roesten dus niet.
Mooi tuig! Het past hem ook heel goed zo te zien.
Ja, het past echt heel goed. Beter dan het Anny-X wat hij heeft. Die ga ik nu maar eens te koop zetten. Is ook een heel mooi en goed tuig, maar niet voor Bono.