Hallo allemaal,
ik ben al jaren niet meer actief op het forum. Ik heb mijn hond altijd barf gevoerd en twee nestjes op barf groot gebracht. Omdat mijn hond al tijdje niet meer leeft was het forum een beetje uit mijn bewustzijn. Ik ben nu op zoek naar een barf kitten. Toen moest ik opeens weer aan het forum denken. Dus mocht iemand iet weten hoor ik het graag. En ik ga me nu inlezen op het forum over wat barf voor katten inhoudt. Basis is natuurlijk hetzelfde, al zal het ook wel anders zijn.
Hilde
op zoek naar een barf kitten
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: op zoek naar een barf kitten
Ik weet dat er nogal wat fokkers van Noorse boskatten zijn die barfen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hallo Hilde. Wat voor ras zoek je? Ik ken wel een aantal siamezen/oosters korthaar fokkers die rauw voeren.
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ik ben niet echt op zoek naar een raskat, ik ben op zoek naar een kat 'van de straat'. 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Moet het dan een 'barfkitten' zijn? Ieder kitten is volgens mij dol op rauw vlees, als ze dat van jongs af aan krijgen. Dan zou je dus ook bij een asiel kunnen aankloppen voor een jong katje. (Of tweeHilde schreef: di 07 apr 2020, 19:34 Ik ben niet echt op zoek naar een raskat, ik ben op zoek naar een kat 'van de straat'.![]()
- pearlsofpassion
- Moderator
Ik zou ook naar het asiel gaan kijken als je geen ras wil.
Keuze genoeg.
En ik zou er zeker 2 nemen, als je geen volwassen (eenzaat) kat wil. 2 kittens samen is voor iedereen leuker dan eentje alleen. Kittens horen niet zonder soortgenoten te zijn.
Als je nog vragen hebt ivm het barfen, weet je ons te vinden.
Keuze genoeg.
En ik zou er zeker 2 nemen, als je geen volwassen (eenzaat) kat wil. 2 kittens samen is voor iedereen leuker dan eentje alleen. Kittens horen niet zonder soortgenoten te zijn.
Als je nog vragen hebt ivm het barfen, weet je ons te vinden.