Daar ging het bijna mis...

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Plaats reactie

Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Nu Valentijn zijn nagels geknipt zijn, kan ie weer op de bank scheuren. Dat mag ie al met regelmaat sinds we hem hebben. Hij is er wel eens af gevallen, maar altijd van het laagste deel en dan op het kleed, wat geen enkele schade geeft of indruk maakt.

Maar nu viel ie van de zijkant af en lag hij op zijn rug te spartelen. Ik schrok me rot. Toen hij weer op zijn buikje draaide hield hij een pootje heel raar. Ooooh nee, paniek! Arm kereltje. Ik meneer roepen en Valentijn proberen te pakken. Hij floepte gelijk onder de bank, dus duurde even. En toen was alles weer normaal. Hij liep weer op 4 pootjes, zowel heel langzaam als heel hard.
Wat een schrik. Ik laat hem dus niet meer op de bank lopen! Stom ook, want ik weet wel dat ze heel slecht diepte in schatten. Maar hij leek toch wel besef te hebben hoe hoog het was, dus ik dacht dat het wel kom.

Hier dus de aller laatste bank foto, die ik net gemaakt had. En toen ik zeker wist dat ie helemaal in orde was, heb ik hem wat lekkers gegeven, om bij te komen.
IMG_0161.jpg
IMG_0192.jpg
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: Daar ging het bijna mis...

Bericht door hannabelgje »

Jeetje dat is schrikken. Ik had altijd goudhamsters en die konden prima zelf de bank op en af.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

hannabelgje schreef: do 18 jun 2020, 21:36 Jeetje dat is schrikken. Ik had altijd goudhamsters en die konden prima zelf de bank op en af.

Maar goudhamsters zijn veel groter he. Valentijn is echt maar een kleintje. En dan vanaf de bankleuning, waar het recht naar beneden gaat...

Ik zit net beneden en hij werd wakker. Dus hem even gelokt met iets lekkers om te zien hoe het nu gaat. Gelukkig helemaal niets van te merken. Hij zal als prooidiertje ook niet veel laten zien, maar goed, hij is alert, eet en drinkt en gebruikt zijn pootje normaal. Dus dan ben ik wel gerust.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Ja die zijn 4x zo groot ofzo. Stukken minder delicaat. [emoji6]
Ik heb 1x een rusje gehad. Napoleon Bonaparte. Dat was een kaal en zielig exemplaar van de dw waar ik toen werkte. Dacht dat hij nog een paar maanden had, maar hij bloeide op en heeft nog bijna 2 jaar hier gewoond. Was een super schattig grijs bolletje.

Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

hannabelgje schreef: vr 19 jun 2020, 08:26 Ja die zijn 4x zo groot ofzo. Stukken minder delicaat. [emoji6]
Ik heb 1x een rusje gehad. Napoleon Bonaparte. Dat was een kaal en zielig exemplaar van de dw waar ik toen werkte. Dacht dat hij nog een paar maanden had, maar hij bloeide op en heeft nog bijna 2 jaar hier gewoond. Was een super schattig grijs bolletje.

Wat een briljante naam ;D En geweldig dat ie nog zo lang en gelukkig bij jou heeft gewoond!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Fijn dat het met een sisser is afgelopen!
Dat zijn inderdaad wel van die stomme dingen die dan zomaar ineens een keer mis gaan. Heb je jezelf ook wat gegeven tegen de schrik? ;)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ach arme jongen! En arm hartje van jou want ik snap dat je je de tandjes bent geschrokken :o ! Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen. Mooie foto's van Valentijn!
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Gelukkig goed afgelopen!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Lizzy schreef: vr 19 jun 2020, 12:47 Ach arme jongen! En arm hartje van jou want ik snap dat je je de tandjes bent geschrokken :o ! Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen. Mooie foto's van Valentijn!
Dat is dan wel weer een hele grappige woordspeling, je de tandjes schrikken om je kleine knagertje!

Dank je!
dinky89 schreef:Fijn dat het met een sisser is afgelopen!
Dat zijn inderdaad wel van die stomme dingen die dan zomaar ineens een keer mis gaan. Heb je jezelf ook wat gegeven tegen de schrik? ;)
Nee, maar ik kreeg wel een knuffel van meneer!

Plaats reactie