Wie oh wie geeft Reiki inwijdingen, cursussen, behandelingen?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Plaats reactie

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik ben op zoek naar iemand die nog actief is met Reiki, iemand die een praktijk heeft of inwijdingen/cursussen geeft. Zit er hier nog iemand?
Tanna
5-sterren
5-sterren

Re: Wie oh wie geeft Reiki inwijdingen, cursussen, behandelingen?

Bericht door Tanna »

Ik heb Reikicursussen gedaan en heb er veel aan gehad, maar dat is het dan ook.

Er zit wel iets bij jou in de buurt, met maximaal 2 cursisten tegelijk. Wie weet is het wat.

https://www.soulinsight.nl/reiki-cursus ... l-insight/
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Tanna schreef: ma 12 okt 2020, 12:50 Ik heb Reikicursussen gedaan en heb er veel aan gehad, maar dat is het dan ook.

Er zit wel iets bij jou in de buurt, met maximaal 2 cursisten tegelijk. Wie weet is het wat.

https://www.soulinsight.nl/reiki-cursus ... l-insight/
Oh super Tanna!

Dat mag dus inderdaad ook, iemand die je kent die nog actief is in het geven van inwijdingen/cursussen.

De reden dat ik het vraag: een goede vriend van mij begeleid mensen naar werk. Hij heeft een jonge dame die een hevige burnout heeft gehad en zich vastgebeten heeft in Reiki. Het gaat super goed met haar. Ze willen kijken of ze eens met iemand kan praten en mee kan lopen of kan helpen. Om te kijken of ze in de richting van Reiki misschien in de toekomst iets meer te doen. En hij belde mij (omdat ik zelf Reiki 3 heb gedaan maar ik ben niet meer actief).

Plaats reactie