Dit is nu typisch mijn hond (fototopic )

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Plaats reactie

smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Ik zal beginnen :)

Juf aan zee, geheel met haar eigen ding bezig :biggrin2: En dan pas je je maar aan mij aan
Alles wat om haar heen gebeurt boeit haar geen steek

Even poseren dan maar , maar wel met mijn meest eigenwijze blik :P

En ze heeft ook een geheel andere kant , haar zachte kant :-* :-* :-*
Oh zo lief voor de kleinkinderen
Dan is ze echt om op te vreten , zo relaxed . Dan is alle drakengedrag weer vergeten :biggrin2:
Buiten oh zo eigenwijs , maar binnen oh zo lief en relaxed
Bijlagen
tweeling 9,5 maand 213.JPG
t. h.land husky 109.JPG
aan zee 096.JPG
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Re: Dit is nu typisch mijn hond (fototopic )

Bericht door Lizzy »

Ik vind het echt een super leuke hond, jouw schatje! Kijk dan hoe ze daar op haar rug ligt :smitten:

Ik zal morgen proberen een foto te maken van mijn meisjes als ze achter een fazant aan zitten :biggrin2: . Want dat zijn momenteel typisch mijn honden :biggrin2:
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Het is een leukerd die Thara!

Ik ga een poging doen voor Shadow

Bij Shadow staat de radar altijd aan. Hij moet altijd alles in de gaten houden. Hij is ook van het type ‘alles is voor Bassie’ waarbij hij best eisend kan zijn. Maar binnen is hij ook heel relaxed en met kinderen is hij zooo lief en betrouwbaar. Dan zit er echt geen kwaad in. (Hem zijn niet helemaal de foto’s die ik bedoel, even kijken of het op de laptop straks wel lukt) .
AB003DE5-F4BE-4004-AAE9-79798F1A1139.jpeg
Wat gebeurt daar? Dat moet ik zien!
316AA627-C0F6-4E02-9996-3D10888372A7.jpeg
Mandhanger
22768C9A-B563-4517-8090-B692DDCCCFED.jpeg
Eekhoorntjes ???
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Lizzy schreef: wo 25 nov 2020, 18:03 Ik vind het echt een super leuke hond, jouw schatje! Kijk dan hoe ze daar op haar rug ligt :smitten:

Ik zal morgen proberen een foto te maken van mijn meisjes als ze achter een fazant aan zitten :biggrin2: . Want dat zijn momenteel typisch mijn honden :biggrin2:
;D ;D Ik ben benieuwd . Dat word morgen rennen met de camera :biggrin2:
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Siberienne schreef: wo 25 nov 2020, 19:32 Het is een leukerd die Thara!

Ik ga een poging doen voor Shadow

Bij Shadow staat de radar altijd aan. Hij moet altijd alles in de gaten houden. Hij is ook van het type ‘alles is voor Bassie’ waarbij hij best eisend kan zijn. Maar binnen is hij ook heel relaxed en met kinderen is hij zooo lief en betrouwbaar. Dan zit er echt geen kwaad in. (Hem zijn niet helemaal de foto’s die ik bedoel, even kijken of het op de laptop straks wel lukt) .AB003DE5-F4BE-4004-AAE9-79798F1A1139.jpeg
Wat gebeurt daar? Dat moet ik zien!
316AA627-C0F6-4E02-9996-3D10888372A7.jpeg
Mandhanger
22768C9A-B563-4517-8090-B692DDCCCFED.jpeg
Eekhoorntjes ???
Oh ja , alles willen zien . Noa van mij had dat ook :biggrin2:
Die foto eekhoorntjes is heel leuk !
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

smulpaap schreef: wo 25 nov 2020, 21:30 Oh ja , alles willen zien . Noa van mij had dat ook :biggrin2:
Die foto eekhoorntjes is heel leuk !
Ja dat was een lucky shot ! Meneer is soms zo druk met eekhoorns dat hij tegen een boom of paaltje oploopt ;D
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Siberienne schreef: wo 25 nov 2020, 21:54 Ja dat was een lucky shot ! Meneer is soms zo druk met eekhoorns dat hij tegen een boom of paaltje oploopt ;D
Ja , prima gelukt die foto. :biggrin2:
En ja , 100 x tegen een boom op lopen en er nooit iets van leren ::) ;D
Die blik in zijn ogen .Zo mooi :-*
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

PXL_20201106_070720309.jpg
Het is dan wel geen hond maar ik voel me zo vrij om deze ook in dit topic te plaatsen bij gebrek aan een hond.

De foto op de tablet is typisch Dinky, een echte bankhanger. Ze heeft ook wel een mandje, krabton, krabpaal met holletjes maar dat laat haar allemaal koud want haar plaats is op de bank. Tegenwoordig voelt ze zich ook zo vrij om, als er visite is, ook gewoon er bij op de bank te kruipen. Vroeger was ze daar te angstig voor. Wat mij gelijk brengt bij de tweede foto, als je dan op de bank zit kruipt ze heerlijk tegen je aan en wil ze aandacht :smitten: Het is dan ook een kunst om nog iets op een tablet te doen want die wordt half uit je handen gekopt ;D Noem haar ook vaak mijn knuffelpoes :biggrin2:
In de zomer als wij buiten zitten dan moet ze kiezen tussen de bank en gezelschap en dan kiest ze er meestal wel voor om bij ons in de tuin te komen, want mogelijkheid tot aandacht :cool:
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Je bent een mensenpoes of niet he.. :)
Ik blijf haar zo mooi en leuk vinden! Ik weet niet wat het is, maar het is een gevoel. Ze blijft m'n favoriete forumkatje. :-*

Tis misschien dat typische dametjes-poezen-karakter. Daarin lijkt ze wel wat op Kleintje....
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Oeps ::) de poezen weer vergeten :biggrin2: en ja , ook dat is heel leuk om te lezen :-* wat een schattige foto van Dinky :-* hoe doe je dat met thuiswerken ::) :biggrin2: komt ze dan ook geregeld even kijken
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

smulpaap schreef:Oeps ::) de poezen weer vergeten :biggrin2: en ja , ook dat is heel leuk om te lezen :-* wat een schattige foto van Dinky :-* hoe doe je dat met thuiswerken ::) :biggrin2: komt ze dan ook geregeld even kijken
Thuiswerken is eenvoudig. Ik heb mijn eigen kamer/kantoor op de bovenste verdieping waar ze alleen af en toe schichtig komt kijken. Geen idee waarom maar mijn kamer vind ze heel eng terwijl ze geen enkel probleem heeft met slaapkamer op zelfde verdieping ::) Bij videobellen heb ik de deur dicht aangezien mijn partner ook thuis werkt en dan weet dat als hij binnen komt lopen hij in beeld komt.
Mijn partner zit op onderste verdieping in zijn kamer bij de achterdeur naar de tuin. Hij dient tijdens het thuiswerken dan ook regelmatig als portier wanneer madame even een rondje door de tuin wil lopen. Daarnaast valt ze hem halverwege de middag flink lastig omdat ze dan eten wil hebben ;D Bij hem komt ze dus wel regelmatig even kijken :biggrin2: En verder lunchen we altijd samen op de bank waarbij het dus altijd even knuffeltijd is. Dinky vind het dus prima wanneer we thuis blijven werken want dat is toch weer extra quality time
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Zo is dat . Altijd een butler i de buurt :biggrin2: ideaal hoor , en dan ook nog even knuffelen ;D

Plaats reactie