Welk programma gebruiken jullie voor het bewerken van foto's? Ik zoek iets om oneffenheden van de huid glad te maken.
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Fotoshop
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Fotoshop
Ik heb een abbo op photoshop en lightroom. Altijd de nieuwst versie en nooit een grote investering. Maar wel elke maand een bedrag betalen (12,09 euro), dus alleen interessant als je het regelmatig gebruikt.
In het verleden heb ik me met photshop elements ook heel aardig gered en Gimp is een gratis programma waar je ook veel mee kan. Ik snapte daar weinig van, vond het niet logisch hoe het werkte. Maar als je het eenmaal wist was het prima.
In het verleden heb ik me met photshop elements ook heel aardig gered en Gimp is een gratis programma waar je ook veel mee kan. Ik snapte daar weinig van, vond het niet logisch hoe het werkte. Maar als je het eenmaal wist was het prima.
Gimp inderdaad. Moet je wel her en der af en toe zoeken naar instructies 
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Dank jullie wel!
Ik moest wat krassen wegwerken, maar omdat het een openbare foto werd hebben we toch besloten om de kleur ook aan te passen, dus dan valt het nog minder op
Resultaat bij kerstkaartjes

Ik moest wat krassen wegwerken, maar omdat het een openbare foto werd hebben we toch besloten om de kleur ook aan te passen, dus dan valt het nog minder op
Resultaat bij kerstkaartjes