blogger en uploaden van foto's
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
blogger en uploaden van foto's
Help! Ik kan ineens geen foto's meer uploaden in mijn blog. Mijn blog is van blogger en ik werk op een macbook. Tot voor kort ging het prima maar nu lukt het niet meer en ik snap niet waar het aan ligt. Ik kan
Ik heb een blog geschreven, klik op het foto icoontje 'afbeelding invoegen' en dan krijg het upload scherm maar dan gebeurt er niks.
Ik heb mijn browse geschiedenis al gewist, de pop-up blocker uit gezet, alles opnieuw opgestart maar het lukt nog niet en ik kan op internet ook geen andere tips meer vinden. Via een omslachtige route van eerst kopiëren naar de downloads folder en dan uploaden op google drive lukt het nu wel maar heeft iemand nog een tip hoe het wel rechtstreeks zou kunnen? Op de 'gewone' manier?
Ik heb een blog geschreven, klik op het foto icoontje 'afbeelding invoegen' en dan krijg het upload scherm maar dan gebeurt er niks.
Ik heb mijn browse geschiedenis al gewist, de pop-up blocker uit gezet, alles opnieuw opgestart maar het lukt nog niet en ik kan op internet ook geen andere tips meer vinden. Via een omslachtige route van eerst kopiëren naar de downloads folder en dan uploaden op google drive lukt het nu wel maar heeft iemand nog een tip hoe het wel rechtstreeks zou kunnen? Op de 'gewone' manier?
-
src_esther
- 5-sterren

Re: blogger en uploaden van foto's
Onlangs misschien een update van OS en/of browser gehad? Heb je het al met een andere browser geprobeerd?Siberienne schreef: zo 27 dec 2020, 21:55 Help! Ik kan ineens geen foto's meer uploaden in mijn blog. Mijn blog is van blogger en ik werk op een macbook. Tot voor kort ging het prima maar nu lukt het niet meer en ik snap niet waar het aan ligt. Ik kan
-
src_esther
- 5-sterren

Oja, ik bedenk nu dat je dat waarschijnlijk niet eens zult weten omdat bijna alle browsers en besturingssystemen zonder melding updaten - tenminste als je niet hebt ingesteld dat je daar een melding over wilt.src_esther schreef: zo 27 dec 2020, 23:07 Onlangs misschien een update van OS en/of browser gehad? Heb je het al met een andere browser geprobeerd?
Welke browser gebruik je?
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Safari. Update staat me zo niet bij, Apple meldt dat wel maar ik kan het me niet goed herinneren. Ik zal Google Chrome eens proberen, die staat er ook op.src_esther schreef: zo 27 dec 2020, 23:09 Oja, ik bedenk nu dat je dat waarschijnlijk niet eens zult weten omdat bijna alle browsers en besturingssystemen zonder melding updaten - tenminste als je niet hebt ingesteld dat je daar een melding over wilt.
Welke browser gebruik je?
-
src_esther
- 5-sterren

Met Google Chrome wel gelukt?Siberienne schreef: ma 28 dec 2020, 06:42 Safari. Update staat me zo niet bij, Apple meldt dat wel maar ik kan het me niet goed herinneren. Ik zal Google Chrome eens proberen, die staat er ook op.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Vanavond - nog geen tijd gehad vandaag
Misschien zeg ik iets oer stoms maar kan het niet gewoon te druk zijn geweest of de verbinding erg traag?
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja. gelukt na het wissen van de browser geschiedenis van Google Chrome en als ik iPhoto open zet lukt het wel. Dank voor de tip!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik denk niet dat dat het was want ik had het al op verschillende momenten geprobeerd die minstens een week uit elkaar lagenpike schreef: ma 28 dec 2020, 16:46 Misschien zeg ik iets oer stoms maar kan het niet gewoon te druk zijn geweest of de verbinding erg traag?
Er is afgelopen tijd een update naar iOS 14.3 geweest (als ik me niet vergis).
-
src_esther
- 5-sterren

iOS is toch voor mobiel en niet voor macbook?Ronald schreef: ma 28 dec 2020, 17:51 Er is afgelopen tijd een update naar iOS 14.3 geweest (als ik me niet vergis).
Zelf heb ik een oeroude macbook (bijna 10 jaar) en zit ik al enkele jaren vast aan een inmiddels zeer verouderde MacOS-versie, dus geen idee van updates.
Het is voor mij al enige tijd geleden dat ik een Mac mocht vasthouden. Van het werk heb ik een iPhone en een iPad, maar die worden door de baas beheerd en daar mag ik alleen maar een update op uitvoeren na toestemming.
Ik had altijd het idee dat een Mac ook langer werd geupdate. En dan is het waarschijnlijk dat ook de browser wordt bijgewerkt. Iets met nieuwe veligheidsdingen en zo.
Maar goed, dat is dus een aanname...
Ik had altijd het idee dat een Mac ook langer werd geupdate. En dan is het waarschijnlijk dat ook de browser wordt bijgewerkt. Iets met nieuwe veligheidsdingen en zo.
-
src_esther
- 5-sterren

Veiligheidsupdates krijg ik zeker nog maar de hardware kan de laatste versies van het besturingssystemen niet meer aan.Ronald schreef: di 29 dec 2020, 15:20 Het is voor mij al enige tijd geleden dat ik een Mac mocht vasthouden. Van het werk heb ik een iPhone en een iPad, maar die worden door de baas beheerd en daar mag ik alleen maar een update op uitvoeren na toestemming.
Ik was een nieuwe aan het overwegen (AMD gpu heeft het begeven en moet de onboard Intel gpu gebruiken
iOS is inderdaad voor mobiel. Maar waarom zit je vast aan een verouderde MacOS-versie? Kan je zo'n oudje niet upgraden? Zelf heb ik en macbook van ruim 7 jaar en die draait na de nodige OS X-versies sinds kort onder Big Sur.src_esther schreef: di 29 dec 2020, 10:17 iOS is toch voor mobiel en niet voor macbook?
Zelf heb ik een oeroude macbook (bijna 10 jaar) en zit ik al enkele jaren vast aan een inmiddels zeer verouderde MacOS-versie, dus geen idee van updates.
Maar je kan in elk geval je foto's weer uploaden
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja en verder ben ik volledig afgehaakt. Ik heb een MacBook omdat het zo makkelijk plug en play is en ik hem kreeg van de baas. Inmiddels ook een jaar of 7 oud geloof ik.
De huidige baas doet niet aan Apple, daar heb ik een Windows laptop van dus ik hoop dat deze nog een poosje mee gaat...
De huidige baas doet niet aan Apple, daar heb ik een Windows laptop van dus ik hoop dat deze nog een poosje mee gaat...