Formulier avondklok
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Formulier avondklok
Als je mantelzorger bent, naar de spoedeisende hulp of met je huisdier naar de dierenarts moet en de avondklok geldt, moet je een ingevuld formulier kunnen laten zien.
Ik kreeg het net gemaild omdat ik mantelzorger ben (waar ik overigens de deur niet voor uit hoef) maar het is voor iedereen handig om uit te printen want als je dat nog moet doen als de nood aan de man is schiet niet op natuurlijk.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... m=redirect
Ik kreeg het net gemaild omdat ik mantelzorger ben (waar ik overigens de deur niet voor uit hoef) maar het is voor iedereen handig om uit te printen want als je dat nog moet doen als de nood aan de man is schiet niet op natuurlijk.
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Formulier avondklok
Bedankt voor het hier plaatsen, inderdaad handig om alvast klaar te hebben liggen.
- CindyMayella
- 5-sterren

Heb alle formulieren al ingevuld, zelfs naar mn werk gereden om mn manager de werkgeversverklaring te laten invullen.... kreeg daarna (bijna exact hetzelfde formulier van het hoofdkantoor), om uit te printen.....
Dus ik ben klaar om mn nachtdiensten in te gaan en met een gerust hart er naar toe te gaan
.....
Dus ik ben klaar om mn nachtdiensten in te gaan en met een gerust hart er naar toe te gaan
op de site staat "Bij een noodsituatie, terugkeer uit het buitenland en het uitlaten van een hond heeft u geen formulier nodig. "Tanna schreef: vr 22 jan 2021, 12:45 Als je mantelzorger bent, naar de spoedeisende hulp of met je huisdier naar de dierenarts moet en de avondklok geldt, moet je een ingevuld formulier kunnen laten zien.
Er zit natuurlijk een verschil tussen een noodsituatie en plotseling weg moeten. Als de stroom bij je moeder is uitgevallen is dat geen noodsituatie maar wil je er wel zo snel mogelijk heen. Dan is het toch fijn om zo'n formuliertje klaar te hebben liggen, al is het om discussie onderweg te voorkomen.pike schreef: op de site staat "Bij een noodsituatie, terugkeer uit het buitenland en het uitlaten van een hond heeft u geen formulier nodig. "
Maar je kunt m ook digitaal bij je hebben als ik t goed begrijp.
Scheelt je weer geprint
Scheelt je weer geprint
Super, dank je wel 
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja, maar om het in te vullen zul je het moeten printen. Je kunt het niet digitaal invullen en opslaan.
Dat wordt nog zo wat voor mensen zonder printer ;-((
Ik leg er idd ook 1 klaar voor een noodsituatie, dan is het liever mee verlegen dan om verlegen tenslotte.
Suzanne
Ik leg er idd ook 1 klaar voor een noodsituatie, dan is het liever mee verlegen dan om verlegen tenslotte.
Suzanne
Suzanne schreef: vr 22 jan 2021, 17:48 Ja, maar om het in te vullen zul je het moeten printen. Je kunt het niet digitaal invullen en opslaan.
Suzanne
Nee hoor
Van mij mag iedereen een stapel printjes klaarleggen maar t kan echt ook digitaal ingevuld èn getoond worden
Alle opties van de Rijksoverheid:
•Het formulier downloaden, uitprinten en met de hand invullen om het op papier te laten zien
•Het formulier downloaden, digitaal invullen en uitprinten om het op papier te laten zien
•Het formulier op mijn telefoon of tablet invullen en het daarop laten zien
•Het formulier op mijn computer invullen en het op mijn telefoon of tablet laten zien
•Het formulier downloaden, uitprinten en met de hand invullen om het op papier te laten zien
•Het formulier downloaden, digitaal invullen en uitprinten om het op papier te laten zien
•Het formulier op mijn computer invullen en het op mijn telefoon of tablet laten zien
- -Annemarie-
- 5-sterren

Dankjewel Tanna!
Klopt hoor, Too.
Ik kon vanmiddag gewoon digitaal invullen, best handig. Heb 'em klaar staan voor als we (met spoed) naar mijn ouders moeten.
Klopt hoor, Too.
Ik kon vanmiddag gewoon digitaal invullen, best handig. Heb 'em klaar staan voor als we (met spoed) naar mijn ouders moeten.
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Hoe moet ik dat in vredesnaam voor elkaar krijgen om het op de pc in te vullen en dan op een tablet of telefoon laten zien? Of ook maar digitaal invullen? Dat soort moderne technologie heb ik niet, dus ik zorg er wel voor dat er idd (deels voor-ingevulde formulieren klaarliggen.Too schreef: vr 22 jan 2021, 18:18 Alle opties van de Rijksoverheid:
Gelukkig hoef je het niet bij je te hebben bij een calamiteit; dus als je huis in de fik staat hoef je het niet eerst nog te pakken en in te vullen ;-)
Ik vind het verscrhikkelijk ;-((
Suzanne
Ik kan het formulier downloaden, openen in Word, een kopie opslaan en 'm dan in Word invullen. En dat alles op mn telefoon.Suzanne schreef: Hoe moet ik dat in vredesnaam voor elkaar krijgen om het op de pc in te vullen en dan op een tablet of telefoon laten zien? Of ook maar digitaal invullen? Dat soort moderne technologie heb ik niet, dus ik zorg er wel voor dat er idd (deels voor-ingevulde formulieren klaarliggen.
Gelukkig hoef je het niet bij je te hebben bij een calamiteit; dus als je huis in de fik staat hoef je het niet eerst nog te pakken en in te vullen ;-)
Ik vind het verscrhikkelijk ;-((
Suzanne
Je kunt m ook op je laptop downloaden en invullen en dan via bijvoorbeeld Dropbox op je telefoon zetten of 'm naar jezelf mailen en de mailbox op je telefoon openen.
Het valt dus wel mee qua moderne technologie. Tenzij je natuurlijk geen smartphone hebt, dan zul je moeten printen.
En verschrikkelijk... tja.. het is wat het is.
We zullen iets moeten en gelukkig wordt hier het leger niet ingezet zoals in sommige andere landen.
Voor mensen zonder computer ook niet eenvoudig, en die zijn er natuurlijk legio. Ik heb een formulier geprint en opgestuurd naar mijn achternicht van 91.Suzanne schreef: vr 22 jan 2021, 17:48 Ja, maar om het in te vullen zul je het moeten printen. Je kunt het niet digitaal invullen en opslaan.
Suzanne
Handig formulier, op je telefoon downloaden maar invullen kan niet is alleen lezen bestand.
Op de laptop gedownload, opgeslagen en ingevuld.
Naar mijn hotmail gemaild maar toen was het ingevulde formulier niet meer ingevuld.
Op werk maar 10 stuks uitgeprint voor als ik late dienst heb.
Op de laptop gedownload, opgeslagen en ingevuld.
Naar mijn hotmail gemaild maar toen was het ingevulde formulier niet meer ingevuld.
Op werk maar 10 stuks uitgeprint voor als ik late dienst heb.