Barfbox Floris vlees

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Plaats reactie

Barfbox Floris vlees

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Barfbox Floris vlees

Bericht door hannabelgje »

Helaas heb ik sinds mijn verhuizing weinig vriezerruimte. Daarom geef ik nu voornamelijk kvv. Toch zou ik graag weer over willen naar barf. Zijn er mensen die ervaring hebben met de barfbox van Floris vlees? Dat lijkt me dan wel een oplossing.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Sady
2-sterren
2-sterren
Contacteer:

Re: Barfbox Floris vlees

Bericht door Sady »

Ik heb ze geprobeerd echter mijn honden lusten niet alles. Dus als je hond alles lust, zou ik het een keer proberen.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

De mijne lusten ook niet alles helaas. Maar kwartel bijvoorbeeld zou ik nog aan de katten kunnen voeren. Dat lusten de honden niet.

pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Floris verkoopt ook diverse soorten bot, vlees en orgaan per kg. Daarmee kan je wel zelf je keuze maken wat diersoorten betreft.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Floris heeft dacht ik alleen kip en eend per kilo. De rest gaat per 5 kilo of meer en dat kan ik niet kwijt. Maar heb al wat andere leveranciers gevonden die per kilo verkopen. Na de vakantie gaan we weer over op barf. Dan weet ik weer wat ik erin stop. Vind ik toch fijner.

pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Dan heb je het over vleesbot neem ik aan? Wat er aan vleesbot in de barfdoos zit weet je toch ook niet? Ik denk dat dat ook kip, eend en kwartel is :-\ Maar ik heb er geen ervaring mee. Ben met Ties ook begonnen met het bestellen van kilogrammen omdat ik niet wist hoe hij op de diverse soorten zou reageren en wat hij wel en niet zou lusten.
tess06
4-sterren
4-sterren

Bericht door tess06 »

Kun je niet met iemand meebestellen?
Bij jou in de buurt
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ik kan via dogmeat bestellen. Dan heb ik 4 soorten vleesbot en 3 soorten spiervlees. Dat lijkt me prima.

nutevas
1-ster
1-ster

Bericht door nutevas »

Veel gebruikers prijzen de kwaliteit van het vlees in de Barfbox. Het is belangrijk om te zorgen dat het vlees vers en geschikt is voor BARF-voeding. De Barfbox biedt meestal een goede variatie in vlees en botten, wat essentieelsnow rider 3d game to play in winter 2024 is voor een uitgebalanceerd dieet. Controleer of de box alle benodigde elementen bevat.
Chouka
5-sterren
5-sterren

Bericht door Chouka »

nutevas schreef: ma 28 okt 2024, 03:22 Veel gebruikers prijzen de kwaliteit van het vlees in de Barfbox. Het is belangrijk om te zorgen dat het vlees vers en geschikt is voor BARF-voeding. De Barfbox biedt meestal een goede variatie in vlees en botten, wat essentieelsnow rider 3d game to play in winter 2024 is voor een uitgebalanceerd dieet. Controleer of de box alle benodigde elementen bevat.
Dat is je allereerste bericht hier op Barfplaats. Kom je speciaal even om reclame te maken?
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Dat is gewoon een nep, spamaccount.
Wel hilarisch die automatische berichten. Goede samenvatting, kan zo op Floris zijn website. ;D ;D
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

En nog zo een. >:(

Plaats reactie