Bpwr digitaal fotolijstje

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Plaats reactie

Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ik wil een digitaal fotolijstje. Volgens mijn wederhelft ben ik hopeloos ouderwets, maar ik heb nou eenmaal ontelbare foto’s van mijn kind en die wil ik zien. Allemaal.

Maar, die dingen staan dus niet in de winkel. Alleen online. Volkomen logisch voor een product wat gaat om het visuele. Dat was omdat er wel ruimte moest zijn voor twee hele schappen wekkerradio’s. Want die zijn niet hopeloos ouderwets…

Anyway, heeft iemand van jullie zo’n hopeloos ouderwets ding? Merk, type, bevalt ie?
Ik wil niets bijzonders, gewoon ongeveer 10 inch, enigszins fatsoenlijk beeld en wel redelijk wat geheugen. Als je foto’s favoriet kan maken ofzo is extre leuk, dat je die wat vaker ziet.

Dan kan ik met jullie info online een gok wagen welke te kopen.
pearlsofpassion
Moderator

Re: Bpwr digitaal fotolijstje

Bericht door pearlsofpassion »

Wij hebben er 1. Ergens. Al zeker 15 jaar.
Nooit gebruikt. ::) :-[
Dus ik weet ook niet hoe hij het doet.

Wel een leuk idee om toch eens uit te halen.
Al zal het geheugen gezien de leeftijd van het ding, wss niet fameus zijn.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Wij hebben er ook een die in de praktijk nooit aan staat ::) . Een Samsung. Áls hij aan staat, doet ie het wel goed.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Wij hebben mijn opa laatst een fotolijst met frameo cadeau gedaan.
De denver met een 10inch scherm.

Hij is er erg blij mee en ik kan er ook op afstand nieuwe foto's op plaatsen wanneer de fotolijst gekoppeld is aan de wifi. Standaard kunnen er 100 foto's op. Je kan ook een abonnement afsluiten waarmee je connectie hebt met cloudopslag waardoor je nog meer foto's kan plaatsen en tonen.
Mijn zusje heeft hem toen bij Blokker besteld maar zag dat kamera express en Coolblue ze ook hebben, weet niet of daarvan een winkel in de buurt zit bij jou waar je hem mogelijk in het echt kan bekijken?
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

dinky89 schreef: di 03 sep 2024, 16:51 Wij hebben mijn opa laatst een fotolijst met frameo cadeau gedaan.
De denver met een 10inch scherm.

Hij is er erg blij mee en ik kan er ook op afstand nieuwe foto's op plaatsen wanneer de fotolijst gekoppeld is aan de wifi. Standaard kunnen er 100 foto's op. Je kan ook een abonnement afsluiten waarmee je connectie hebt met cloudopslag waardoor je nog meer foto's kan plaatsen en tonen.
Mijn zusje heeft hem toen bij Blokker besteld maar zag dat kamera express en Coolblue ze ook hebben, weet niet of daarvan een winkel in de buurt zit bij jou waar je hem mogelijk in het echt kan bekijken?
Dat is dus het punt. Die winkels hebben ze niet staan, je kan ze alleen online bestellen.

Vinden jullie de beeldkwaliteit oke? Ik zag bij de coolblue inderdaad allemaal denvers staan. Als jullie de beeldkwaliteit goed genoeg vinden ga ik daar denk ik een van uitkiezen.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Bij online heb je natuurlijk ook gewoon het recht om hem te bekijken en als je het niks vind, m weer terug te sturen. Juist omdat je hem niet in de winkel kan bekijken.
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Kun je niet net zo goed een kleine tablet kopen?
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Hylos schreef: di 03 sep 2024, 17:26 Kun je niet net zo goed een kleine tablet kopen?
Ik ben echt op zoek naar de functionaliteit van een digitaal fotolijstje. Kan dat op een tablet? Ik heb nu op mijn mac als schermbeveiliging een stel foto’s. Maar dat duurt een tijd voor die van start gaat en na een klein half uurtje houdt ie er weer mee op. Ik wil hem tijdens mijn werk gewoon non stop aan hebben.
eelke schreef:Bij online heb je natuurlijk ook gewoon het recht om hem te bekijken en als je het niks vind, m weer terug te sturen. Juist omdat je hem niet in de winkel kan bekijken.
Ja dat is ook zo. Is alleen zo’n gedoe en dan heb je nog niks.
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Ja, er zijn apps voor zoals Fotoo.
Misschien eerst even testen op je mobiel of je dat er oké uit vindt zien?
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Hylos schreef: di 03 sep 2024, 18:59 Ja, er zijn apps voor zoals Fotoo.
Misschien eerst even testen op je mobiel of je dat er oké uit vindt zien?
Ik ga morgen proberen of dat op mijn imac kan. Als dat werkt heb ik wat ik wil!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Kaela schreef: di 03 sep 2024, 17:11 Dat is dus het punt. Die winkels hebben ze niet staan, je kan ze alleen online bestellen.

Vinden jullie de beeldkwaliteit oke? Ik zag bij de coolblue inderdaad allemaal denvers staan. Als jullie de beeldkwaliteit goed genoeg vinden ga ik daar denk ik een van uitkiezen.
Mijn opa was er helemaal blij mee maar ik heb hem zelf nog niet in het echt gezien want mijn zusje heeft hem bij hem afgeleverd. Ik heb er alleen foto's naar toe gestuurd via de app en dat ging heel eenvoudig. Ik kan dus niet uit eerste hand iets zeggen over de kwaliteit ::)
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Met grote dank aan Hylos is het gelukt. Super simpel, de diavoorstelling van apple is precies wat ik zocht.
Op mijn imac werkte het niet ideaal, maar ik heb ook nog een tablet en daar werkt het perfect op! Komt dat ding ook nog eens van pas en koop ik niet weer een apparaat erbij. Super blij!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

dinky89 schreef: di 03 sep 2024, 20:31 Mijn opa was er helemaal blij mee maar ik heb hem zelf nog niet in het echt gezien want mijn zusje heeft hem bij hem afgeleverd. Ik heb er alleen foto's naar toe gestuurd via de app en dat ging heel eenvoudig. Ik kan dus niet uit eerste hand iets zeggen over de kwaliteit ::)
Toch bedankt Dinkey! En ik hoop dat je opa er wijs mee is. Leuk he dat dit zo kan. Opa actuele foto’s met een druk op de knop.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Ja, wijs is mijn opa er zeker mee :)
En fijn dat jij een ander apparaat, de tablet, weer een doel hebt kunnen geven :cool:

Plaats reactie