Hoe is het met iedereen?
Hoi
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Hoi
Nobeltje en ik gaan goed. Allebei gezond, hij inmiddels 6,5 jaar oud - echt bizar!
Ik geloof dat ik hier een jaar of 5 niet geweest ben - veel bij te lezen, wel whaaaaa! inderdaad!
Fijn te horen dat jij prima gaat, Atz ook?
Ik geloof dat ik hier een jaar of 5 niet geweest ben - veel bij te lezen, wel whaaaaa! inderdaad!
Fijn te horen dat jij prima gaat, Atz ook?
Goed om te lezen! Jeetje 6,5 alweer…
Hier alles prima, met Atz ook. Hij begint oud te worden, hij is alweer 9, met kwaaltjes en pijntjes, maar hij is nog steeds happy dus ik reken het goed
En hij heeft tegenwoordig een “broertje”, Bruun is een outcross van Wetterhoun en West-Siberische Laika, en alweer 1 jaar en 8 maanden. Nog even de puberteit uitzitten dus

Hier alles prima, met Atz ook. Hij begint oud te worden, hij is alweer 9, met kwaaltjes en pijntjes, maar hij is nog steeds happy dus ik reken het goed
En hij heeft tegenwoordig een “broertje”, Bruun is een outcross van Wetterhoun en West-Siberische Laika, en alweer 1 jaar en 8 maanden. Nog even de puberteit uitzitten dus
Hee hoi Sas! Hier alles OK!
Wow, Nobel ook al weer 6,5 jaar...? Hij was toch pas geleden nog pup? Hier ook een pupjong van 4,5 jaar. Sjoerd genaamd. Hij is samen met Fritzi, m'n andere pup (van bijna 12,5).
Wow, Nobel ook al weer 6,5 jaar...? Hij was toch pas geleden nog pup? Hier ook een pupjong van 4,5 jaar. Sjoerd genaamd. Hij is samen met Fritzi, m'n andere pup (van bijna 12,5).
- Charlie Angel
- Moderator
Heeee Sas! Wat ontzettend leuk!
Hoe ziet jouw leven er tegenwoordig uit?
Enne, een fotootje van Nobeltje zien we natuurlijk ook wel graag. [emoji3059]
Hoe ziet jouw leven er tegenwoordig uit?
Enne, een fotootje van Nobeltje zien we natuurlijk ook wel graag. [emoji3059]
Wat leuk dat je er weer bent! En dat alles goed met jou en Nobel gaat. Al geloven we dat natuurlijk niet zolang we geen foto’s zien he
Hier ook alles goed. Wij hebben onze eigenste puppie gekregen. Ze is alweer bijna 3 en een enorme dierenvriend.
Hier ook alles goed. Wij hebben onze eigenste puppie gekregen. Ze is alweer bijna 3 en een enorme dierenvriend.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

- Charlie Angel
- Moderator
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Anne in Zweden schreef: Knoflook, grof zeezout, rood pepertje, hete grill?![]()
![]()
Hoi Saskia!
Ik denk het en jij zegt het gewoon weer.[emoji23]
Anne in Zweden schreef: wo 14 mei 2025, 12:38 Knoflook, grof zeezout, rood pepertje, hete grill?![]()
![]()
Hoi Saskia!![]()
Anne in Zweden schreef: wo 14 mei 2025, 12:38 Knoflook, grof zeezout, rood pepertje, hete grill?![]()
![]()
Hoi Saskia!![]()