Jouw kleding? Nee hoor, van de kat!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Plaats reactie

saskiadevries92
1-ster
1-ster

Bericht door saskiadevries92 »

Hoi lieve kattenvrienden!

Geluksdosis van vandaag: ik had mezelf laatst getrakteerd op een superzachte satijnen kimono… maar raad eens wie ’m geclaimd heeft? Jep, mijn kat Minoes ::)

Ze ligt er de hele dag in opgekruld, spint alsof ze een motor heeft en kijkt me aan met die blik van “probeer ’t maar af te pakken, mens... ik daag je uit!”

Hebben jullie katten ook van die rare obsessies met kleding of totaal onlogische spullen in huis? Of zijn wij gewoon ‘dat soort duo’? ;D

Ik ben benieuwd naar jullie kattenstreken — gooi die verhalen hier, ik smul ervan!
Bijlagen
samsung-img1299.png
dinky89
5-sterren
5-sterren

Re: Jouw kleding? Nee hoor, van de kat!

Bericht door dinky89 »

Ik heb het wel andersom. Mijn dreumes van 1,5 vindt de katten mandjes heerlijk om in te zitten. Ook de kartonnen krabplankjes zijn prima als stoel te gebruiken. En een speelmuis, die kan je als dreumes ook prima aan de staart in de mond doen ;D
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Neen eigenlijk niet.

Een vorige kat had wel iets met met een doos autotje spelen. Hij er in, ik schuiven, liefst met een vroem vroem geluid. Dan langs andere katten, balletjes,... Schuiven zodat meneer ze kon meppen. Hij zat ook graag in mijn badjas als ik afwaste.
Een andere kat zat veel in mijn schoenen, maar dat doet mijn hond met verlatingsangst ook als ik er niet ben.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

saskiadevries92 schreef: za 02 aug 2025, 11:02 Hoi lieve kattenvrienden!

Geluksdosis van vandaag: ik had mezelf laatst getrakteerd op een superzachte satijnen kimono… maar raad eens wie ’m geclaimd heeft? Jep, mijn kat Minoes ::)

Ze ligt er de hele dag in opgekruld, spint alsof ze een motor heeft en kijkt me aan met die blik van “probeer ’t maar af te pakken, mens... ik daag je uit!”

Hebben jullie katten ook van die rare obsessies met kleding of totaal onlogische spullen in huis? Of zijn wij gewoon ‘dat soort duo’? ;D

Ik ben benieuwd naar jullie kattenstreken — gooi die verhalen hier, ik smul ervan!
Ik ben eigenlijk best benieuwd wie je bent en wat je reden is voor aanmelding op Barfplaats! Kom maar op, ik smul ervan!
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Lizzy schreef: Ik ben eigenlijk best benieuwd wie je bent en wat je reden is voor aanmelding op Barfplaats! Kom maar op, ik smul ervan!
Jammer dan die stilte, he. 🫣
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Charlie Angel schreef: di 05 aug 2025, 15:41 Jammer dan die stilte, he. 🫣
Wij mogen niet meesmullen ::)
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

pike schreef: Wij mogen niet meesmullen ::)
Flauw hoor. [emoji23][emoji23]

Plaats reactie