Pup wil geen kvv voor puppy's

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Plaats reactie

Laydio
1-ster
1-ster

Bericht door Laydio »

Hoi, mijn pup ( Belgische herder) wil geen speciale pup kvv eten. Laat het gewoon staan.
Zodra er kvv van mijn volwassen hond in de bak zit valt ze aan.( zelfde merk)
Is de pup variant nodig.
pike
5-sterren
5-sterren

Re: Pup wil geen kvv voor puppy's

Bericht door pike »

Nee hoor, het is helemaal niet nodig een speciale puppyvariant te geven. Die zijn alleen maar fijner gemalen en je pup is het papstadium al lang voorbij. ;)
Laydio
1-ster
1-ster

Bericht door Laydio »

pike schreef: zo 10 aug 2025, 10:54 Nee hoor, het is helemaal niet nodig een speciale puppyvariant te geven. Die zijn alleen maar fijner gemalen en je pup is het papstadium al lang voorbij. ;)
Dank je.
Hoe zit het dan met de calcium en fosfor verhouding?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

De meeste puppy varianten zijn gewoon fijner gemalen en dat is leuk voor het afspenen maar niet meer als ze al uit huis zijn zeg maar. Als je voldoende merken en diersoorten (waar gemalen bot in zit en geen calcium supplement) afwisselt, hoef je je niet druk te maken om Ca/F.
Laydio
1-ster
1-ster

Bericht door Laydio »

Lizzy schreef: zo 10 aug 2025, 13:52 De meeste puppy varianten zijn gewoon fijner gemalen en dat is leuk voor het afspenen maar niet meer als ze al uit huis zijn zeg maar. Als je voldoende merken en diersoorten (waar gemalen bot in zit en geen calcium supplement) afwisselt, hoef je je niet druk te maken om Ca/F.
Dank je wel, dan ga ik dat idee loslaten en haar met de andere mee laten eten. Daar zitten genoeg diersoorten en bot in. :)

Plaats reactie