Wat is er toch met smulpaap gebeurd?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Wat is er toch met smulpaap gebeurd?
Ik zie al maanden geen berichten meer van smulpaap, normaal gesproken toch een enthousiaste bijdrager met verhaaltjes en foto's.
Heb ik iets gemist of over het hoofd gezien?
Heb ik iets gemist of over het hoofd gezien?
Re: Wat is er toch met smulpaap gebeurd?
Inderdaad! Nu je het zegt 
Nee, je hebt naar mijn weten niets over het hoofd gezien. Ze is wel eens eerder een tijdje stil geweest en toen ze weer online kwam bleek ze met Thara in de medische molen te hebben gezeten en had ze volgens mij ook met haar eigen gezondheid geworsteld.
Het is nu inmiddels wel heel erg lang stil dus ik hoop maar dat er niet iets ernstigs aan de hand is
Het is nu inmiddels wel heel erg lang stil dus ik hoop maar dat er niet iets ernstigs aan de hand is
Ik denk er ook vaak aan. En vermoed dat het met haarzelf niet goed gaat

Ik zat vorige week toevallig net hetzelfde te denken.
Niet dat ik zo actief post, maar ben een actieve meelezer en haar bijdrages werden altijd graag gelezen.
Niet dat ik zo actief post, maar ben een actieve meelezer en haar bijdrages werden altijd graag gelezen.
Ik vond het na een maand of twee al een beetje raar, zomaar van vrolijke foto's in de sneeuw in februari naar helemaal niks. Maar ondanks dat dacht ik ook dat ze misschien wat tijd nodig had, net als een tijd terug. Inmiddels is er nu zoveel tijd is verstreken.......ik weet het niet.....
Ik weet het ook niet maar serieus, ik zat van de week hetzelfde te denken! Ik hoop dat alles goed met haar is 
-
frodo quin
- 5-sterren

Ik had niet door dat het al zo lang geleden was. Inderdaad vreemd en best wel zorgwekkend. 
Dat is altijd zo een nadeel van online bekenden / vrienden, soms verdwijnen ze ineens
Is er hier niemand met andere contact gegevens of social media? Dat is ook wel opvallend, gezien haar betrokkenheid en de tijd van alle vlees-lijntjes enzo.
Heb je haar misschien al een PB gestuurd Tanna? Want dan krijgt ze daar misschien ook mail van.
Is er hier niemand met andere contact gegevens of social media? Dat is ook wel opvallend, gezien haar betrokkenheid en de tijd van alle vlees-lijntjes enzo.
Heb je haar misschien al een PB gestuurd Tanna? Want dan krijgt ze daar misschien ook mail van.
Nee, ik heb er wel aan gedacht maar zover was ik nog niet. Ik ben op het moment erg aan het tobben over een vroegere collega van mij. Net 79, alleen en een soort kluizenaar, ik krijg alsmaar het bericht dat zijn vaste nummer tijdelijk niet bereikbaar is en ik ben doodongerust omdat hij de laatste keer dat ik hem sprak erg in de war was. Vroeger zou ik naar hem toe zijn gegaan en op de een of andere manier hebben geprobeerd bij hem binnen te raken maar ja, Rotterdam en Borger-Odoorn liggen nogal ver uit elkaar.eelke schreef: wo 27 aug 2025, 19:02 Dat is altijd zo een nadeel van online bekenden / vrienden, soms verdwijnen ze ineens![]()
Maar goed dat je me er nog op wijst
Voor dit soort gevallen kan je altijd de politie bellen hé, helemaal gezien het verward zijn en nu het vaste nummer onbereikbaar.Tanna schreef: wo 27 aug 2025, 22:46 Nee, ik heb er wel aan gedacht maar zover was ik nog niet. Ik ben op het moment erg aan het tobben over een vroegere collega van mij. Net 79, alleen en een soort kluizenaar, ik krijg alsmaar het bericht dat zijn vaste nummer tijdelijk niet bereikbaar is en ik ben doodongerust omdat hij de laatste keer dat ik hem sprak erg in de war was. Vroeger zou ik naar hem toe zijn gegaan en op de een of andere manier hebben geprobeerd bij hem binnen te raken maar ja, Rotterdam en Borger-Odoorn liggen nogal ver uit elkaar.
Maar goed dat je me er nog op wijst
Die willen dan nog wel eens een bezoekje brengen als er in de systemen geen nadere berichten staan die dit 'vermissen' kunnen verklaren.
Vriend intussen gevonden. Is thuis gevallen, heeft in het ziekenhuis gelegen en is nu in een verzorgingshuis. Niet zo warrig ook, gewoon vergeetachtig zoals hij al jaren is. Opgelucht maar toch bezorgd......we zijn zo ver van elkaar......Ina schreef: vr 29 aug 2025, 12:00 Voor dit soort gevallen kan je altijd de politie bellen hé, helemaal gezien het verward zijn en nu het vaste nummer onbereikbaar.
Die willen dan nog wel eens een bezoekje brengen als er in de systemen geen nadere berichten staan die dit 'vermissen' kunnen verklaren.
Fijn dat je vriend weer boven water is Tanna!
Nu smulpaap nog
Nu smulpaap nog
Fijn dat hij terecht is, situatie is iets minder fijn, maar je weet nu tenminste dat hij veilig is.Tanna schreef: di 02 sep 2025, 00:22 Vriend intussen gevonden. Is thuis gevallen, heeft in het ziekenhuis gelegen en is nu in een verzorgingshuis. Niet zo warrig ook, gewoon vergeetachtig zoals hij al jaren is. Opgelucht maar toch bezorgd......we zijn zo ver van elkaar......