opnieuw vraag over vergrote prostaat Charly
Moderator: Lizzy
opnieuw vraag over vergrote prostaat Charly
Heb jammer genoeg weer opnieuw jullie advies nodig .Ben gestart met het geven aan Charly- bijna 11 jarige cocker reu van 18 kilo-dol op zijn kvv maaltijden met 2x daags 1 theelepel pompoenpitolie en 10 druppels Prosta force druppels van A .Vogel wegens zijn iets vergrote prostaat .Twee x daags is het een worsteling voor hem om te eten. Hij vindt de druppels afschuwelijk .Wil hem graag op poeder/capsule of tabletten overzetten want wil wel dat hij met plezier kan en mag blijven eten .Heb van it"s Pure uit het reformhuis Prostaat Formule capsules. Per capsule bevat het pompoenzaad 75 mg, 75 mg zaagpalm, druivenpit ,den ,zink en nog wat vulsel .Op het potje staat vermeld uitsluitend geschikt voor mannen Vraag me af hoeveel hij van dit poeder zou mogen hebben per dag.. Op Facebook las ik een bericht dat iemand Chinese kruiden tabletten Sensi Pharm Prostate Aid geloof van Medpets geeft en daar zeer tevreden over is .Wat kunnen jullie me adviseren .Wil wel van alles proberen als het maar geen druppels met alcohol zijn .Alvast dank voor het meedenken.... groetjes van Lya en Charly