Sinds gisterenavond loopt Twister goed mank rechts achter. Hij tipt nog wel met z'n voet op de grond. Tijdens het lopen schijnt hij vandaag z'n poot iets meer te gebruiken,maar in rust steunt hij amper met z'n teentjes op de grond. Donderdagavond heb ik een afspraak met hem in de dierenkliniek in Eersel bij Dr Kappen,maar ik ben er haast zeker van wat de diagnose zal zijn:gescheurde kruisbanden.
Ik kan wel janken
Anja succes vanavond............voor zover mogelijk ..........1 troost........gescheurde kruisbanden zijn gelukkig goed te repareren ondanks dat het onwijs veel geld kost
Woensdag volgt de operatie.
Ga alvast rond met de collectebus
Het leven als alleenstaande is zo al zo duur,en dan nog zo'n dure vogel,die me dit jaar al voor de 2de keer m'n keel dicht nijpt. Maar ik lijd nog liever honger dan dat ik ze iets moet ontzeggen. Dus tijd om aan de lijn te denken maar weer haha
Maar HIJ IS HET WAARD!!!!
Thunder schreef:
Woensdag volgt de operatie.
Ga alvast rond met de collectebus
Het leven als alleenstaande is zo al zo duur,en dan nog zo'n dure vogel,die me dit jaar al voor de 2de keer m'n keel dicht nijpt. Maar ik lijd nog liever honger dan dat ik ze iets moet ontzeggen. Dus tijd om aan de lijn te denken maar weer haha
Maar HIJ IS HET WAARD!!!!
Aan je lijn denken??? Welke lijn??? Je hebt al niets meer te verliezen
Maar goed.......succes woensdag voor Twistertje. We zullen aan jullie denken.
En als ik rijk was.........dan had ik het betaald voor Twister. Maar ja dat ben ik dus niet. Dus dat was makkelijk zeggen.
Denk dat ik ook vast een spaarpotje ga maken. Heb het ook al 2 keer moeten laten doen. En die 2 die we nu hebben zijn ook niet zachtjes met zichzelf.