smullen!
Moderator: Lizzy
Re:smullen!
* ZOEOEFFFFF *
ben effe weg
ben effe weg
ja, ga maar gauw, en ook de biefstuk is erg interesant (voor mezelf welteverstaan) 
Blijkbaar niet overal; ben net bij de C1000 in Roermond geweest, maar niks hoorIke schreef: de kipkarbo's zijn in de aanbieding bij c1000, 1.49 euri's!!!!![]()
![]()
Yep, ook bij onze C1000 geen kipcarbo'sNelly schreef: Blijkbaar niet overal; ben net bij de C1000 in Roermond geweest, maar niks hoorJa, de gekruide versie, maar daar hebben de woeffies niks aan. Heb gelukkig nog ruim een kg. vleugeltjes in de vriezer
![]()
Bij de HEMA zijn trouwens de visolie capsules in de aanbieding, 100 softgels voor 8 euro
Ike schreef: de kipkarbo's zijn in de aanbieding bij c1000, 1.49 euri's!!!!![]()
![]()
hier kipkarbo's in de aanbieding
de gekruide versie en de ongekruide versie is in de aanbieding, ws is de ongekruide dan al opNelly schreef: Blijkbaar niet overal; ben net bij de C1000 in Roermond geweest, maar niks hoorJa, de gekruide versie, maar daar hebben de woeffies niks aan. Heb gelukkig nog ruim een kg. vleugeltjes in de vriezer
![]()
Dat zou kunnen, maar ik weet dat C1000 niet altijd landelijke reclames heeft, dus niet overal hetzelfde in de reclame hoeft te zijn.
wij hebben geen c1000 
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
Jammer, ze hebben vaak de kip in de aanbieding.KayleighShanden schreef: wij hebben geen c1000![]()
conleeuw schreef: Jammer, ze hebben vaak de kip in de aanbieding.
zal dan maar niet vertellen dat ik net effe een paar kilo heb gescoort 8)
oeps.....zie dat ik volgens mij dit onderwerp verkeerd heb geplaatst
had bij vraag en aanbod gemoeten! i am sorry!
Laatst gewijzigd door Ike op vr 30 sep 2005, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Maakt niet uit joh...dankzij jouw tip zullen mijn engerds vanavond heerlijk smullen van hun 
bij mij hadden ze het wel...
nog ff een tip voor de mensen in Limburg :
bij de Naanhof : 5 kilo kipkarbo's voor 4.99 euro !!!
bij de Naanhof : 5 kilo kipkarbo's voor 4.99 euro !!!