De behandeling is bijna 9 weken geleden gedaan en de laatste weken merk ik duidelijk verschil in haar bewegingen, ze huppelt beduidend minder en loopt uit zichzelf weer mooi in draf, het is heerlijk om haar weer met haar kontje te zien wiebelen
Goud Acupunctuur bij Scully (update)
Moderator: Lizzy
Goud Acupunctuur bij Scully (update)
Ik kan nu toch met redelijke zekerheid melden dat de goud acupunctuur behandeling bij Scully begint te werken 
De behandeling is bijna 9 weken geleden gedaan en de laatste weken merk ik duidelijk verschil in haar bewegingen, ze huppelt beduidend minder en loopt uit zichzelf weer mooi in draf, het is heerlijk om haar weer met haar kontje te zien wiebelen
ook het opstaan gaat veel soepeler, de startstijfheid is nog wel aanwezig maar al veel minder dan voor de behandeling
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Goud Acupunctuur bij Scully (update)
Dat is goed nieuws zeg. 
super.........zat vorige week nog hieraan te denken, maar zag je niet online op msn 
Ben blij voor Scully
Ben blij voor Scully
Wauw, fantastisch nieuws zeg! Ik ben zo blij voor je!
Toppie, we zijn blij voor jullie. 
Succesverhalen zijn altijd welkom.
Succesverhalen zijn altijd welkom.