CB Kattenknabbels ?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
CB Kattenknabbels ?
Beste forumgangers,
Vandaag bij de levering van Carnibest "Kattenknabbels" gekregen. Heeft iemand enig idee wat dat voor spul is. Van de verpakking wordt ik niet wijzer. Het is 100% natuurlijk en zuiver en gagarandeerd vrij van toevoegingen, maar wat het nu eigenlijk is ???
Wie o wie
Vandaag bij de levering van Carnibest "Kattenknabbels" gekregen. Heeft iemand enig idee wat dat voor spul is. Van de verpakking wordt ik niet wijzer. Het is 100% natuurlijk en zuiver en gagarandeerd vrij van toevoegingen, maar wat het nu eigenlijk is ???
Wie o wie
-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: CB Kattenknabbels ?
even 'carnibest' bellen ??
ik kreeg van jolan een zakje met zelfgemaakte leverkoekjes, gewoon gedroogde stukjes runderlever. de kat is er heeeeeelemaal gek op.
de honden ook trouwens
ik kreeg van jolan een zakje met zelfgemaakte leverkoekjes, gewoon gedroogde stukjes runderlever. de kat is er heeeeeelemaal gek op.
de honden ook trouwens
dank je voor het stellen van de vraag.........zal het corine zelf ook even vragen 
Wie het eerst antwoord heeft
Kreeg vanavond de vraag vaker en kon gewoon geen antwoord geven
Wie het eerst antwoord heeft
Kreeg vanavond de vraag vaker en kon gewoon geen antwoord geven
Hoi, hoi,
Heb Carnibest een mailtje gezonden met de vraag om de samenstelling van hun kattenknabbels. Zal hun antwoord posten zodra bekend
Heb Carnibest een mailtje gezonden met de vraag om de samenstelling van hun kattenknabbels. Zal hun antwoord posten zodra bekend
Ik heb ze ook voor de katten gehad, maar hier vonden ze het niet echt lekker, dus ze verdwenen in de vuilnisbak i.p.v. in hun magen. Wat het precies voor knabbeltjes zijn weet ik ook niet. Gedroogd iets, maar wat..? Ben benieuwd naar het antwoord van cb.
Ik ookDaisha schreef: Hoi, hoi,
Heb Carnibest een mailtje gezonden met de vraag om de samenstelling van hun kattenknabbels. Zal hun antwoord posten zodra bekend![]()
Hallo,
De reactie van CB.
Het is gedroogd Rundvlees.
Zo, nu weten we het. Denk ik,....
De reactie van CB.
Het is gedroogd Rundvlees.
Zo, nu weten we het. Denk ik,....
Denk ik ook, want ik heb hetzelfde antwoord