CB in Veldhoven
Moderator: eelke
CB in Veldhoven
Hé ik zie net op de site van Carnibest dat er een verkooppunt is in Veldhoven!! Dat is goud!!! Mag het bij die verkooppunten wat duurder zijn dan dat je naar Ermelo rijdt,maar 1,5 uur in de auto tegen 5 min.op de fiets..... Dan weet ik wel waar ik voortaan de CB haal. 
Re: CB in Veldhoven
[quote="garicha"]
Hé ik zie net op de site van Carnibest dat er een verkooppunt is in Veldhoven!! Dat is goud!!! Mag het bij die verkooppunten wat duurder zijn dan dat je naar Ermelo rijdt,maar 1,5 uur in de auto tegen 5 min.op de fiets..... Dan weet ik wel waar ik voortaan de CB haal.
[/quote]
nou gezellig
Nee hoor, groot gelijk
[/quote]
nou gezellig
Nee hoor, groot gelijk
[quote="Cathelijn"]
nou gezellig
Nee hoor, groot gelijk
[/quote]Ja wel ongezellig he,Cathelijn. Maar gelukkig gaan we ook nog wel eens ergens wandelen met BP
Ik heb die mevrouw net aan de foon gehad.Ze is helemaal blij,want ze is nog maar net begonnen en ik ben haar eerste klant.
nou gezellig
Nee hoor, groot gelijk
[/quote]Ja wel ongezellig he,Cathelijn. Maar gelukkig gaan we ook nog wel eens ergens wandelen met BP
nou als ze ook leuke kortingen geeft bij grote bestellingen, doe ik wel een keertje met je mee 
Toevallig, ik haal het ook bij haar. Leuk vrouwtje!
Ze doet het inderdaad nog niet zo lang.
Ze doet het inderdaad nog niet zo lang.
[quote="Cathelijn"]
nou als ze ook leuke kortingen geeft bij grote bestellingen, doe ik wel een keertje met je mee
[/quote]
En ik waarschijnlijk ook
[/quote]
En ik waarschijnlijk ook
Kan je als consument dan direct bij de fabriek kopen?
Wat kost de cb daar?
Wat kost de cb daar?
Nee dat is niet de fabriek.Dit is een verkooppunt.
[quote=""inge""]
[/quote]
Ik bedoel Ermelo. Daar staat de fabriek toch?
[/quote]
Ik bedoel Ermelo. Daar staat de fabriek toch?
Ja,carnibest wordt in Ermelo gemaakt en daar kun je het ook gewoon kopen.
[quote=""inge""]
[/quote]
Dank je wel.
[/quote]
Dank je wel.