Hoi Marion
Ik kan me voorstellen dat het voor vijf honden echt in de papieren loopt, als ik zie wat ik hier voor een grote 60 kilo en een kleintje 5 kilo aan Kvv kwijt bent.
Ik heb zelf al van alles geprobeerd, en ik moet eerlijk zeggen tot nu toe gaat het met alle Kvv merken goed, het enigste wat me opviel is dat ze van de Duck iets meer ontlasting hebben.
Ik voer afwisselend maar wel altijd Kvv, meestal Smul of Ahv-Breda, maar ook Duck komt hier wel eens voorbij vliegen

Wat je in jou geval zou kunnen doen, is bvb 5 dagen een brok voeren , zoals bvb Farmfood, is en niet duur, en het is een van de weinige brokken waar niet al te veel dingen inzitten zal ik maar zeggen,, die je beter niet kan voeren. Het voordeel is dat het een geperste brok is dus je hoeft er kwa hoeveelheid minder van te voeren dan de meeste andere brokken. Het is een brok op vlees basis dus goed te combineren met Kvv.
Dan zou je de Kvv alleen in het weekend kunnen geven.
Dan zijn de kosten misschien nog te overzien. Farmfood kost voor 15 kilo 30 euro.
En ze hebben voor alle honden een soort, zowel voor jong als senior.
Mocht je nu een kleiner hondje hebben, is er ook een variant die kwa brokjes iets kleiner is, mar met exact dezelfde ingredieenten als in de gewone!
Een heel verhaal , maar ik hoop dat je er wat aan hebt