Groetjes
Aujesky in Belgie en Frankrijk
Moderator: Lizzy
Aujesky in Belgie en Frankrijk
Hoe zit het met Aujesky in Belgie en Frankrijk? ???
Groetjes
Groetjes
-
vlcaki
Re:Aujesky in Belgie en Frankrijk
<<Hoe zit het met Aujesky in Belgie en Frankrijk? ???<<
Bij mijn weten heeft zowel Belgie , als Frankrijk net zoals Nederland nog altijd de status nr. 9 en staat die staat nog altijd voor "niet vrij".
Tenzij dit recent veranderd is.
Bij mijn weten heeft zowel Belgie , als Frankrijk net zoals Nederland nog altijd de status nr. 9 en staat die staat nog altijd voor "niet vrij".
Tenzij dit recent veranderd is.
Nee, bij mijn weten is dit niet veranderd. In Belgie en Frankrijk komt nog steeds Aujeszky voor, zij het niet vaak.
Ach, zucht, waarom kunnen ze die ziekte niet uitroeien?
Er zou toch een wereld opengaan als we ook varken zouden kunnen voeren, is ook best vééél goedkoper!
Er zou toch een wereld opengaan als we ook varken zouden kunnen voeren, is ook best vééél goedkoper!
Ik weet niet hoor.... als er geen Aujeszky bestond, dan nog zou ik geen varkensvlees voeren. Veel honden reageren helemaal niet goed op dit vlees.
-
meesmerel1
- 4-sterren

Varkensvlees kan ook een heel gevaarlijk soort lintworm bevatten die heel sterk is...nog een reden om geen varkensvlees te voeren...
Ik dacht dat honden lintwormen alleen opliepen via vlooien? ???meesmerel1 schreef: Varkensvlees kan ook een heel gevaarlijk soort lintworm bevatten die heel sterk is...nog een reden om geen varkensvlees te voeren...