hallo ik ben nieuw hier dus waarschijnlijk is het al een keer behandeld kon het alleen zo snel niet terug vinden!
rocco is nu 13 weken hij heeft zijn 6 weken enting gehad en zijn 12 weken enting ik kreeg hem namelijk pas toen ie 11 weken was nu is mijn vraag of hij nu wel of niet die 9 weken enting moet hebben hij heeft nu gehad...
6 weken: 1 hondenziekte en 3 parvo levend.
12 weken: 3 parvo levend,4 hondenziekte v.a 12 weken,5 leverziekte,6 leptospirose(weil) en 7 kennelhoest.
is het nodig dat ie de 9 wekenenting nog krijgt?
alvast bedankt namens rocco en mij.
pup rocco enten
Moderator: Lizzy
Re: pup rocco enten
Volgens mij hoef je alleen maar de weil enting te herhalen als hij 14 weken oud is.
-
crutz
- 5-sterren

- Contacteer:
ent zelf nooit met 9 wk,
alleen met 6 en 12 wk....
denk dus niet dat het nodig is...
alleen met 6 en 12 wk....
denk dus niet dat het nodig is...
- Angelique
- 5-sterren

Nee hoor, wat Nitus al zegt, nog even de Weil herhaling halen en dan is het prima in orde zo.rocco schreef: hallo ik ben nieuw hier dus waarschijnlijk is het al een keer behandeld kon het alleen zo snel niet terug vinden!
rocco is nu 13 weken hij heeft zijn 6 weken enting gehad en zijn 12 weken enting ik kreeg hem namelijk pas toen ie 11 weken was nu is mijn vraag of hij nu wel of niet die 9 weken enting moet hebben hij heeft nu gehad...
6 weken: 1 hondenziekte en 3 parvo levend.
12 weken: 3 parvo levend,4 hondenziekte v.a 12 weken,5 leverziekte,6 leptospirose(weil) en 7 kennelhoest.
is het nodig dat ie de 9 wekenenting nog krijgt?
alvast bedankt namens rocco en mij.