conleeuw schreef:
een maatschep is voor honden 10 gram...
Honden > 25 kilo: 1 maatschep per dag. (1 maatschep is 10 gram)
Honden 10 tot 25 kilo: ½ maatschep per dag.
Honden en katten < 10 kilo: ¼ maatschep per dag.
Tenzij arts of therapeut anders voorschrijft.
dus lijk het mij inderdaad maar genoeg voor zo'n 25 dagen

schiet inderdaad niet verschrikkelijk ver op maaruh, is jou hond meer dan 25 kilo??? anders is het maar een halve maatschep, dan heb je voor 50 dagen, dat voelt toch al beter... niet?
Sorry..beetje druk geweest hier...Con, op mijn blauwe maatschep staat 15 ml....
Tor weegt 57-58 Lbs. omgerekend tussen de 25-26 kilo,dus net op de rand van de dosering gewicht denk ik.

Ik geef nu min of meer 'n halve schep per maaltijd..
maar ik kan misschien idd nog iets minder geven dan totaal 1 schep per dag :-\
2 x zo lang met pot doen is wel leuker natuurlijk
Ja nee, dit klopt hoor Dory! Daarom bestel ik ook grote potten Spier Support, van 600 gram. Voor paarden. Maar de inhoud is hetzelfde. Ik zit er zelfs over te denken om hierna de 1,8 kg verpakking te gaan bestellen want Brutus kan echt niet zonder een flinke schep van dit spul. Elke dag. Alleen is 200 euro ineens wel een rib uit mijn li
Ik zag nergens meer dan 1 kg pot..
Wij hadden een klein potje en bestelde toen nieuwe, niet echt oplet wat we zeiden aan de telefoon, kwam een mega emmer binnen, een dubbele rib uit ons lijf maar we kunnen nu volgens mij wel een dik jaar vooruit. Ik hoop dat het werkt, de kniespier van onze logé moet heel veel sterker worden en dit moet daarbij helpen.
Ik had alleen de pot met 250 gr Prijs € 39,95, en de 1 kg. € 159,80 gezien en omdat ik niet wist hoeveel je per dag moest geven had ik de 250 gr besteld, nu ik weet hoeveel ik moet geven had ik net zo goed 'n emmer willen hebben

Maar waar koop je dan de emmer en hoeveel zit er in en hoeveel kost 't dan?
Of is dat die 1.8 kg voor paarden.. die Lizzy ook wil?
Word dan denk ik goedkoper om zelf op te halen dan om op te sturen