Van geit gaat ze aan de....
Moderator: Lizzy
-
Ziviaantje
- 4-sterren

Van geit gaat ze aan de....
....juist ja, schijt
Hebben meer honden dat ? Ik had geitensnippers in de vriezer, wel met wat vet, maar niet overdreven, en Ziva is nu al 3 dagen aan de diarree. Ik heb het restje maar weer ingevroren. Een "snipper" van een pond, zijn die dingen altijd zo groot ? Ik zit er aan te denken om het in kleine stukjes te snijden en te drogen. Maar voorlopig even niet, heb nu al genoeg geruimd 
Re: Van geit gaat ze aan de....
Hier krijgen ze geen geit meer 
Inderdaad erg aan de dunne.
Inderdaad erg aan de dunne.
Niet van de geit maar wel van nieren aan de schijt 
Nee, hier niet. Maar ik combineer het altijd met wat vleesbot. Morgen bijvoorbeeld, krijgen ze geitenvlees met haaskarkas en groentemix. De ontlasting is daarop echt perfect.
-
Mariska en Gizmo
- 1-ster

Gizmo krijgt ook geitenvlees (ik denk zelf dat hij dit het aller lekkerste vlees vindt, maar goed daar ging het niet over) en voor de rest niets anders erbij op die dag, zijn ontlasting is prima.
-
Roellie
- 2-sterren

- Contacteer:
Grappig om te lezen. Het gebeurt bij mij regelmatig dat Mikki van geitenribben nogal aan de dunner kakt dan normaal. Gewoon geitenvlees juist niet.
Zouden die botten gewoon te ruig zijn?
Zouden die botten gewoon te ruig zijn?
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier ook geen probleem met geit. Sterker nog, dit wordt hier zeer goed verteerd door beide honden.
Hier hebben ze na het eten van geiteribben de mooiste drollen 
Geitenribben en geitenvlees geven hier geen enkel probleem. Hele mooie ontlasting op de ribben, en geen last van het iets vette vlees.
Chaos lust echt niet alles, maar geit is Chaos' favoriete vlees. Truus maakt het niets uit, da's hier de kliko.
Chaos lust echt niet alles, maar geit is Chaos' favoriete vlees. Truus maakt het niets uit, da's hier de kliko.
Hier hebben ze ook gewone ontlasting, maar ze gaan van geitenribben heel erg ruften.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Hier ook *neusdichtknijpsmilie*Denice schreef: Hier hebben ze ook gewone ontlasting, maar ze gaan van geitenribben heel erg ruften.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hier ook van de lamsribben..