Hitam schreef:
Hebben ze de staart wel kort genoeg geamputeerd? Dat is vaak het probleem. Als je er maar een paar kootjes afhaald dan blijft het probleem bestaan.
Ik neem aan van wel...
Nynke F schreef:
ik heb eens een keer iets gezien van een geamputeerde staart waar tijdelijk een dingetje omheen werd gemaakt wat lijkt op een badmintonpluimpje, maar dan van hard plastic. Zo kon de staart genezen zonder stuk te slaan.
Ja heeft hij ook al gehad, maar niet helpt
Aneska schreef:
Mijn zus heeft een Gordon Setter gehad, die kwam uit het asiel met een ontsteking aan het uiteinde van zijn staart. Dat wilde ook niet genezen en er daarom waren de laatste 3 kootjes van zijn staart geamputeerd. Maar helaas bleef hij zijn staart alsnog telkens ophalen met het kwispelen en hij kon er ondanks de kap nog bij.
Uiteindelijk hebben ze zijn staart zo kort geamputeerd dat hij nog het Cocker Spaniël formaat staart had, toen genas het redelijk snel en goed, hij heeft nog jaren zonder die staart rondgehuppelt en had nergens meer last van.
Ja hier hebben ze t ook al over gehad maar ja dat wil z'n vrouwtje natuurlijk leiver niet, tenzij het echt niet anders kan.
Zou groene leem ook kunnen helpen?