iets ondefinieerbaars...
Moderator: Lizzy
iets ondefinieerbaars...
ik kreeg bij mijn laatste bestelling van herby een aantal stukken vlees in vacuumverpakking, heb geen idee wat het is (heb het nog niet opengemaakt)... heeft iemand dit ook gehad??? voor degenen die wel es biefstukken bij lidl hebben gekocht, in zo'n verpakking zat het.. het is donker vlees met een licht vlekje erin (in de meesten, op 1 plaats), het is ong 5x10cm groot.. er was niets in mijn bestelling wat er ook maar zo uit kon zien.. heb herby een mailtje gestuurd maar dacht laat k t hier ook es vragen...
morgen ga ik er eentje ontdooien..
morgen ga ik er eentje ontdooien..
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Re: iets ondefinieerbaars...
Is het misschien hart? Zo is tenminste het hart in mijn bestelling verpakt.
Zijn het misschien blokjes hert.
Wij hebben een poos terug hert besteld en we kregen ook blokjes in vacuumverpakt per 2 kg.
Er stonden zelfs recepten op het verpakking.
Wij hebben een poos terug hert besteld en we kregen ook blokjes in vacuumverpakt per 2 kg.
Er stonden zelfs recepten op het verpakking.
Ik heb mijn hert ook een keer zo verpakt gehad, inclusief recepten op de verpakking, zelf genuttigd 
ik had in ieder geval niets van hart of hert besteld.. het zijn pakjes van hooguit een ons zou ik zeggen.. zal het morgen eens op de foto zetten.. tis echt spannend..
-
Huskymeisje
- 5-sterren

- Contacteer:
klinkt idd als hert maar als jij zegt dat er hooguit een ons in zit zal het toch wat anders wezen. Waarom bel je hem niet even om het te vragen? Heb ik ook wel eens gedaan.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
zijn het geen orgaantjes van konijn oid?
dacht eerst ook aan hart maar dat zit niet in zakjes van 1 ons, maar aan de andere kant-- orgaan volgens mij ook niet...
spannend!!
dacht eerst ook aan hart maar dat zit niet in zakjes van 1 ons, maar aan de andere kant-- orgaan volgens mij ook niet...
spannend!!
Ik heb ooit eendenhartjes besteld bij herby en die waren ook zo verpakt, maar het was wel een kilo, anders heb ik geen idee....
Ik dacht eerst dat je misschien lamsvlees bedoelde, dat heb ik vacuumverpakt gekregen. Maar dat is wel even meer dan een ons. Eén ons, klinkt als tournedootje
van het een of ander, ik zou hem even bellen dan weet je het 
Vermoedelijk zijn het hertenbiefstukjes, die heb ik ook weleens zo verpakt gekregen.
Ik ben benieuwd, wat het uiteindelijk is.
Ik ben benieuwd, wat het uiteindelijk is.
-
Drijver
- 5-sterren

- Contacteer:
Haas medaillons?
Je kan er altijd een foto van maken en posten, dan kunnen we met z'n allen raden!