Kan vis van het 'spiervleespercentage' afgetrokken worden?
En als er volledige vis gegeven wordt, moet dit dan ook tot het percentage organenvlees gerekend worden?
Nog een visvraag
Moderator: Lizzy
-
202spots
Re:Nog een visvraag
Ik zou er echt niet over inzitten Emmy.emmy schreef: Kan vis van het 'spiervleespercentage' afgetrokken worden?
En als er volledige vis gegeven wordt, moet dit dan ook tot het percentage organenvlees gerekend worden?
Reken de hele vis (is vlees+bot) gewoon als RMB maaltijd en vergeet de rest.
Ik reken een hele vis meestal tot RMB/vlees. Maar als je het heeeeel precies zou willen doen (en ik zou dat zelf dus niet doen) dan denk ik dat je op iets van (beetje gokwerk): 10% graat, 20% orgaan, 60% vlees en 10% de rest zit (vel, vinnen, etc.).
Ik denk dat je er niet ver naast zit, Lizzy.
En zie ze dan maar smullen.
Groet,
Vic.
En zie ze dan maar smullen.
Groet,
Vic.
Vic, hier hebben voor het eerst alle katten rauwe vis gegeten....jouw rauwe vis 
Ik wil even inhaken op "een vis vraag". Ik ben pas begonnen met het zelf samenstellen van maaltijden, maar durf het niet goed zelf t beslissen i.v.m te veel of te weinig. Heb er veel over gelezen, maar toch. Ik doe half om half (CB +vers). Moet ik nou gewoon het gewicht aanhouden van de CB? of geldt er voor 1 hele vis/kip (of iets anders vers) een andere combinatie ??? Hij is 4 1/2 maand en het is een BB dus hij groeit nog wel ff. En tot welke leeftijd hou ik de pup dosering aan?
Veel info, dus alvast bedankt.
M/M
Veel info, dus alvast bedankt.
M/M