Ik heb even een vraagje..
Ik heb 2 duitse herders eentje van 20 mnd (reu) en eentje van bijna 6 maanden (teefje)
Ze krijgen beide kivo te eten. Kivo compleet/ pens/ pens en kip en rund.
Ik voer sinds een half jaartje of zo rauw en ben dus nog niet helemaal into het barfen zeg maar..
Soms geef ik ze wel eens kippebouten of kippenekken maar verder moet ik nog heel veel proberen.
Het probleem is echter dat de pup behoorlijke uitslag heeft...
Ze heeft 1 keertje gezwommen hier in een klein riviertje (meer door het ondiepe water gerend
met nog 2 honden maar de uitslag is pas later gekomen.
Ik ben dus ook bang dat het door het voer komt (zou eigenlijk niet weten waardoor anders)
Het zit met name bij de oksels en bij haar buik en de binnenkant van haar heupen.
Iemand die ik ken zei dat het hotspot en vlooienbeten zijn..
Naar mijn idee is het zeker geen hotspot en het lijkt me sterk dat ze last heeft van vlooien want dan zou mijn reu er ondertussen toch ook last van moeten hebben... Ik heb haar verder goed nagekeken en kan ook niks in haar vacht vinden.
Ze heeft hier nou ong 4 weken last van.
Heb regelmatig iemand laten kijken die nogal verstand ervan heeft en zij zei dat het er rustig uit ziet en dat het waarschijnlijk vanzelf minder zou worden. Het werd eerst ook minder maar ik heb het idee dat ze er nou toch weer meer last van heeft..
Heb haar gisteren gewassen met een shampoo voor huidirritaties en tegen de jeuk.
Zodra ze droog was zat ze zich weer in alle hevigheid te bijten...
Ik ga vanmiddag sowieso naar de da om een en ander uit te sluiten
maar vroeg me af of iemand van jullie wellicht suggesties of tips heeft?
Alvast bedankt!