Hoi,
Ik geef mijn hond sinds kort Duck Compleet Lam & Rijst en nou staat op de verpakking voor haar gewicht ( 20 - 30 kg ) Max 550 gram.
Op de voedings tabel staat 948 gram per dag en dan kan je 10% eraf halen vanwege Lam & Rijst.
Dan is toch nog een verschil van 300 gram, heeft iemand een idee welke tabel goed is ?
Alvast bedankt
Duck Hoeveel per dag ?
Moderator: eelke
- Binno
- 5-sterren

- Contacteer:
Re:Duck Hoeveel per dag ?
Hoi, ik weet niet hoe oud je hond is maar als je een volwassen hond hebt van ongeveer 25kg moet je naar kolom 2 kijken, 632gr - 10% = ongeveer 568gr per dag voor de Lam en Rijst.
Voor een jonge hond van halfvolwassen tot volwassen gewicht moet je echter naar de derde kolom kijken en is het 948gr - 10% = ongeveer 853gr per dag.
Waarschijnlijk staat op de verpakking alleen de hoeveelheid voor een volwassen hond vermeld, vandaar misschien het verschil?
Voor een jonge hond van halfvolwassen tot volwassen gewicht moet je echter naar de derde kolom kijken en is het 948gr - 10% = ongeveer 853gr per dag.
Waarschijnlijk staat op de verpakking alleen de hoeveelheid voor een volwassen hond vermeld, vandaar misschien het verschil?
-
Jacqueline74
- 5-sterren

Re:Duck Hoeveel per dag ?
En niet vergeten voeren met je ogen de verpakking geeft alleen de richtlijnen aan en dat is niet voor elke hond het zelfde.
Jacqueline
Jacqueline