Een kennis van mij wilt KVV gaan voeren, yes yes!! Ze heeft een opvangertje wat van de brok afkomt.
Echter is het daar heel moeilijk om aan KVV te komen. Duck kan ze wel aan komen, dit geeft ze nu ook zolang, maar de kwaliteit laat ten wensen over.
Daarnaast heeft het hondje een mogelijke granen intollerantie. Nu heeft duck wel een versie zero granen. Maar dan nog is de kwaliteit niet je van het.
Ze wilt het liefste gaan ophalen ergens in de buurt. Ze heeft niet zoveel vriesruimte als wij (gok ik) en dr hondje weegt maar een kilo of 4.
Het laatste redmiddel zou zijn om door een van de leverancier meteen een bulk te bestellen. Maar als er ergens een afneem punt zou zijn, is dat iedeaal.
Regio west vlaanderen, wie weet er iets??
Verkooppunt KVV west vlaanderen
Moderator: eelke
-
Emmanuelle
- 3-sterren

Re: Verkooppunt KVV west vlaanderen
Ik weet dat er van W-Vl zijn die bij Lupa bestellen, maar ik denk dan wel dat je aan een hoog bedrag moet komen om te laten leveren aangezien het voor hen toch niet bij de deur is...
Ze kan altijd Lupa eens een mailtje sturen.
Ze kan altijd Lupa eens een mailtje sturen.
's Kijken bij de kvv's die granenvrij zijn naar de verkooppunten.
- Angelique
- 5-sterren

Ze kan toch gewoon een merk uitzoeken en dan op de sites van de fabrikanten kijken of er een verkoopadres in de buurt is. Een lijst met fabrikanten/merken vind je bovenaan deze afdeling.