gepofte kippenpoot
Moderator: Lizzy
gepofte kippenpoot
Ik kreeg vandaag van iemand een gepofte kippenpoot, een raar wit dingetje. Is dat wat, of kan ik het beter wegmikken?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: gepofte kippenpoot
een gepofte kippenpoot?
nooit van gehoord maar schijnbaar dus wel verhit geweest anders kan ie niet poffen?
nooit van gehoord maar schijnbaar dus wel verhit geweest anders kan ie niet poffen?
Precies, daarom heb ik er zo mijn bedenkingen bij..........
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

jou honden hebben er weleens 1 gegetenvanaalst schreef: een gepofte kippenpoot?
gekocht op de markt bij jou
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
gepoft????
een wit raar ding?
de pootjes die ik koop zijn gewoon rauw..
een wit raar ding?
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

jij kocht bullpezen ik kocht witte rare dingenvanaalst schreef: gepoft????
een wit raar ding?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ja die looppootjes!
maar volgens mij heeft ze het over een kippenpoot...?!
maar volgens mij heeft ze het over een kippenpoot...?!
Foto??Tanna schreef: Ik kreeg vandaag van iemand een gepofte kippenpoot, een raar wit dingetje. Is dat wat, of kan ik het beter wegmikken?
Dat gaat niet meer..........hij is op!Nynke F schreef: Foto??
Het was inderdaad een zogenaamd looppootje, maar dan gepoft. En alhoewel ik het eigenlijk niks vond is het toch met smaak opgegeten. Eerst een beetje aarzelend alleen de teentjes weggeknabbeld en vanmorgen de rest. Nu eens zien waar ik hier in de buurt "echte" looppootjes kan kopen.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
oh dan valt het wel mee hoor, als het nou een hele kippenpoot was geweest!
maar rauw vinden ze ze ook heerlijk!
maar rauw vinden ze ze ook heerlijk!
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ik heb van Edith/Fido laatst een paar zakken gedroogde looppoten voor de hondjes gekregen, vinden ze geweldig! Lekker krokant
zelfs Logi kraakt ijverig mee.
Maar hoe pof je een loopvoetje 
-
BostonNutmeg
- 1-ster

Waarom héét het een loopvoetje/pootje, ik bedoel met welk pootje, voetje loop je niet?
(leuk weetje misschien, in Zuid-Afrika eten de mensen kippepoten (de klauwen zeg maar) en kippekoppen, gekookt en daarna gebakken, niet uit armoede, ze vinden het heerlijk. Walkie/talkies wordt het genoemd
)
(leuk weetje misschien, in Zuid-Afrika eten de mensen kippepoten (de klauwen zeg maar) en kippekoppen, gekookt en daarna gebakken, niet uit armoede, ze vinden het heerlijk. Walkie/talkies wordt het genoemd
Hier ook hoor Chinese en Antilliaanse mensen kopen vaak heelheel veel kiloos tegelijk.BostonNutmeg schreef: Waarom héét het een loopvoetje/pootje, ik bedoel met welk pootje, voetje loop je niet?
(leuk weetje misschien, in Zuid-Afrika eten de mensen kippepoten (de klauwen zeg maar) en kippekoppen, gekookt en daarna gebakken, niet uit armoede, ze vinden het heerlijk. Walkie/talkies wordt het genoemd)
Hier wordt onderscheid gemaakt tussen een kippenpoot en een loopvoet. De poot heeft geen voet eraan. De poot is boven en onderbeen met het vlees eraan. Soms ook een deel van de rug. Nederlanders eten geen loopvoeten (tenminste, ik ken er geeneenBostonNutmeg schreef: Waarom héét het een loopvoetje/pootje, ik bedoel met welk pootje, voetje loop je niet?
(leuk weetje misschien, in Zuid-Afrika eten de mensen kippepoten (de klauwen zeg maar) en kippekoppen, gekookt en daarna gebakken, niet uit armoede, ze vinden het heerlijk. Walkie/talkies wordt het genoemd)