Moderator: Lizzy

Door het bijten wel maar het ziet er behoorlijk heftig uit Mo. Zijn de plekken droog of nat?Rovanna schreef: Nou ik heb niets gezien maar zorgen vlooien voor zoveel haaruitval?

Nou dit klinkt wel aannemelijk. Annak is natuurlijk een spits-type met het type haar zoals genoemd wordt.HannekeKjell schreef: Wat vreemd :-\
Googlen levert niet zo heel veel op, behalve dan misschien dit (een stukje over alopecia):
http://alopezie.pomeranian-zwergspitz.de/alop12-nl.htm
Maar dit is zeer plotseling; nog nooit eerder gebeurd. Ik kam ook zeker niet te veel, eerder te weinig. Hij heeft ook veel huidschilfers. De huid is niet rood maar heel donker, bijna zwart. ???-Saskia- schreef: Wodka doet ongeveer hetzelfde op het moment. Hier is het vaak een combinatie van te ruien haren die er uit moeten, te veel kammen, natte urineplekken en wellicht ook vlooien. Ik doe er niets aan, behalve droog houden, zo veel mogelijk zonder kammen de losse haren eruit halen. Is de huid echt rood en geirriteerd eronder?

Fido schreef: geef je chondroitine en of glucasemines?

Kunnen ze daar haaruitval van krijgen? (oeps ik heb net een vriend op de synoquin gezetFido schreef: geef je chondroitine en of glucasemines?