Kan dat kwaad, zo’n halve nek in één keer doorslikken? Of verteert ze dat wel?
Halve kippennek in één keer doorslikken?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Halve kippennek in één keer doorslikken?
Gisteravond gaf ik het tuig ieder één kippennekje om te snacken. Tatja en Monty gingen lekker rustig zitten knagen. Maar Minnie knaagde de ene helft op... en slikte de andere helft in één keer door! Gloep! En daarna probeerde ze zonder blikken of blozen op rooftocht te gaan bij Monty, wat haar op flink gegrom kwam te staan. 
Re: Halve kippennek in één keer doorslikken?
Inmiddels is dat nagenoeg over
Maar je vraag of t kwaad kan: nee hoor, kauwen/kraken is natuurlijk altijd beter, zeker zo'n kippennek is mooi rond en glad zonder enge stukjes
Hihi, een reiger... da’s een goede vergelijking. Of zo’n grote slang die in één keer een zwijntje naar binnen werkt. Volgens mij kan Minnie haar bekkie ook 2x zo groot maken als het moet. 
Bang voor enge scherpe stukjes ben ik niet, maar ik vroeg me af of het niet heel lang duurt voordat zo’n on-geknaagde nek is verteerd. Zit ik straks met een poek die niet kan poepen. ???
Maar tot nu toe lijkt ze nergens last van te hebben. Heeft vanmorgen alweer haar portie KVV opgesmikkeld en loopt gewoon door het huis rond te stekkeren, net als altijd.
Bang voor enge scherpe stukjes ben ik niet, maar ik vroeg me af of het niet heel lang duurt voordat zo’n on-geknaagde nek is verteerd. Zit ik straks met een poek die niet kan poepen. ???
Maar tot nu toe lijkt ze nergens last van te hebben. Heeft vanmorgen alweer haar portie KVV opgesmikkeld en loopt gewoon door het huis rond te stekkeren, net als altijd.
Hier doet de kitten dat ook met alles wat niet meer compleet is. Kippennekken, eendennekken, kippenvleugels en meer van dat. Ik ben alleen bang dat hij er een keertje in stikt.